• Відкриті торги
  • КЕП

ДК 021:2015 -30230000-0 Комп’ютерне обладнання (Персональний комп’ютер у складі: системний блок, монітор, миша, клавіатура, мережевий фільтр живлення, операційна система Віндовс 10 ПРО; Принтери (Багатофункціональний пристрій)

214 580.70 UAH з ПДВ
Номер: be56d8237aa54e97b8c5f80c7760150a
Ідентифікатор договору: UA-2021-03-16-009234-c-b2
Замовник: ВІДДІЛ ОСВІТИ СЛОБОЖАНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ЧУГУЇВСЬКОГО РАЙОНУ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Постачальник: ТОВ "НАВІГАТОР СИСТЕМ"
Класифікатор ДК 021:2015: 30230000-0 Комп’ютерне обладнанняАналіз за цим CPV
Номер договору: 143
Дата підписання: 02.06.2021 16:00
Період дії договору: 02.06.2021 00:00 - 31.12.2021 00:00
Сума договору: 214 580.70 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 35 763.45 UAH)
Оплачено: 214 580.70 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 35 763.45 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Персональний комп’ютер у складі: системний блок, монітор, миша, клавіатура, мережевий фільтр живлення, операційна система Віндовс 10 ПРО
Код ДК 021:2015: 30230000-0 Комп’ютерне обладнання
Кількість 11 штуки
Період постачання до 15.05.2021
Місце постачання 63460, Україна, Харківська область, смт.Слобожанське, вул.Лермонтова, буд.21 На карті
Персональний комп’ютер у складі: системний блок, монітор, миша, клавіатура, мережевий фільтр живлення, операційна система Віндовс 10 ПРО
Код ДК 021:2015: 30230000-0 Комп’ютерне обладнання
Кількість 1 штуки
Період постачання до 15.05.2021
Місце постачання 63460, Україна, Харківська область, смт.Слобожанське, вул.Лермонтова, буд.21 На карті
Принтери (Багатофункціональний пристрій )
Код ДК 021:2015: 30230000-0 Комп’ютерне обладнання
Кількість 4 штуки
Період постачання до 15.05.2021
Місце постачання 63460, Україна, Харківська область, смт.Слобожанське, вул.Лермонтова, буд.21 На карті

Внесені зміни

    Номер: 4630a4a2d0b94404bdaddb80877f11df
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Сторони дійшли згоди продовжити строк поставки товару до 15.07.2021 року та викласти п.1.4. Договору та додаток 1 до Договору в новій редакції.
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 02.06.2021 16:12
    Статус:
    Опубліковано
pdf
дод.угода 1 до договору 143.pdf
p7s
sign.p7s