-
Відкриті торги
-
КЕП
«Реставрація головного корпусу Львівського національного університету імені Івана Франка на вул. Університетська, 1 в м. Львові». Коригування (Характер робіт- реставрація)» (ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
57 700 000.00
UAH з ПДВ
Номер:
daa6f03251c14f08b072b7c35b406d2c
Ідентифікатор договору:
UA-2021-04-23-006356-a-b1
Замовник:
Львівський національний університет імені Івана Франка
×
-
Код ЄДРПОУ:
02070987
-
Контактна особа:
Ірина Іваночко +380322394261 iryna_ivanochko@ukr.net https://www.lnu.edu.ua
-
Адреса:
79000, Україна, Львівська область, Львів, вул. Університетська, буд. 1
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
Приватне підприємство фірма "Будремсервіс"
×
-
Код ЄДРПОУ:
30705875
-
Контактна особа:
Гавриляк Богдан Володимирович 380676708296, 380676708296 tetyanalviv@ukr.net
-
Адреса:
79005, Україна, Львівська область, Львів, вул. Зелена,105
Класифікатор ДК 021:2015:
45450000-6 Інші завершальні будівельні роботиАналіз за цим CPV
Номер договору:
28/05-2021
Дата підписання:
28.05.2021 12:00
Період дії договору:
28.05.2021 00:00 - 31.12.2021 00:00
Сума договору:
57 700 000.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 9 616 666.66 UAH)
Оплачено:
57 700 000.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 9 616 666.66 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
«Реставрація головного корпусу Львівського національного університету імені Івана Франка на вул. Університетська, 1 в м. Львові». Коригування (Характер робіт- реставрація)» (ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Кількість
1 роботи
Період постачання
до 31.12.2021
Внесені зміни
- Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
de684e01ea4b4d63a6cdb67071d154d0
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Сторони погодили внести зміни до Договору в частині викладення п.4.3. Договору у новій редакції:
«4.3. Порядок здійснення оплати: згідно із бюджетного законодавства. Розрахунки проводяться у відповідності до Постанови КМУ №1070 від 04 грудня 2019 року «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та Постанови КМУ № 1764 від 27 грудня 2001 р. «Про затвердження порядку державного фінансування капітального будівництва». Замовник при наявності бюджетного фінансування перераховує Підряднику авансовий платіж у розмірі до 30% вартості обсягу робіт. Підрядник зобов’язаний освоїти аванс у термін до трьох місяців.
Подальші розрахунки за виконані роботи провадяться Замовником щомісяця протягом 15 (п'ятнадцяти) календарних днів з моменту підписання Сторонами Акту приймання виконаних робіт форми КБ-2в і Довідки про вартість виконаних робіт з форми КБ-3. Бюджетні зобов'язання за договором виникають у разі наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань. Проміжні платежі за виконані роботи здійснюються в межах не більш як 95 відсотків їх загальної вартості за договірною ціною.
У разі затримки бюджетного фінансування (виникненні бюджетних зобов’язань), розрахунки за виконані роботи здійснюються при наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань, тобто при отриманні Замовником бюджетного призначення на фінансування цих робіт. Жодної відповідальності за затримку бюджетного фінансування Замовник не несе.
До рахунка додаються (крім авансового рахунка): акт форми КБ-2в та довідка форми КБ-3».
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
01.06.2021 10:00
Статус:
Опубліковано