• Відкриті торги
  • КЕП

«Реставрація головного корпусу Львівського національного університету імені Івана Франка на вул. Університетська, 1 в м. Львові». Коригування (Характер робіт- реставрація)» (ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)

57 700 000.00 UAH з ПДВ
Номер: daa6f03251c14f08b072b7c35b406d2c
Ідентифікатор договору: UA-2021-04-23-006356-a-b1
Замовник: Львівський національний університет імені Івана Франка
Постачальник: Приватне підприємство фірма "Будремсервіс"
Класифікатор ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботиАналіз за цим CPV
Номер договору: 28/05-2021
Дата підписання: 28.05.2021 12:00
Період дії договору: 28.05.2021 00:00 - 31.12.2021 00:00
Сума договору: 57 700 000.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 9 616 666.66 UAH)
Оплачено: 57 700 000.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 9 616 666.66 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
«Реставрація головного корпусу Львівського національного університету імені Івана Франка на вул. Університетська, 1 в м. Львові». Коригування (Характер робіт- реставрація)» (ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація
Кількість 1 роботи
Період постачання до 31.12.2021
Місце постачання 79000, Україна, Львівська область, місто Львів, вул.Університетська,1 На карті

Внесені зміни

    Номер: de684e01ea4b4d63a6cdb67071d154d0
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Сторони погодили внести зміни до Договору в частині викладення п.4.3. Договору у новій редакції: «4.3. Порядок здійснення оплати: згідно із бюджетного законодавства. Розрахунки проводяться у відповідності до Постанови КМУ №1070 від 04 грудня 2019 року «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та Постанови КМУ № 1764 від 27 грудня 2001 р. «Про затвердження порядку державного фінансування капітального будівництва». Замовник при наявності бюджетного фінансування перераховує Підряднику авансовий платіж у розмірі до 30% вартості обсягу робіт. Підрядник зобов’язаний освоїти аванс у термін до трьох місяців. Подальші розрахунки за виконані роботи провадяться Замовником щомісяця протягом 15 (п'ятнадцяти) календарних днів з моменту підписання Сторонами Акту приймання виконаних робіт форми КБ-2в і Довідки про вартість виконаних робіт з форми КБ-3. Бюджетні зобов'язання за договором виникають у разі наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань. Проміжні платежі за виконані роботи здійснюються в межах не більш як 95 відсотків їх загальної вартості за договірною ціною. У разі затримки бюджетного фінансування (виникненні бюджетних зобов’язань), розрахунки за виконані роботи здійснюються при наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань, тобто при отриманні Замовником бюджетного призначення на фінансування цих робіт. Жодної відповідальності за затримку бюджетного фінансування Замовник не несе. До рахунка додаються (крім авансового рахунка): акт форми КБ-2в та довідка форми КБ-3».
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 01.06.2021 10:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Додаткова угода_1_Реставрація головного корпусу.pdf
p7s
sign.p7s