-
Переговорна процедура
-
КЕП
Послуга з організації шкільного харчування
Послуга з організації шкільного харчування учнів пільгових категорій Козаківської ЗОШ І-ІІІ ступенів
60 000.00
UAH без ПДВ
Номер:
782c351c17e44b1c85219b1a48b9958b
Ідентифікатор договору:
UA-2017-08-21-002076-a-c1
Замовник:
Управління освіти виконавчого комітету Болехівської міської ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
20556461
-
Контактна особа:
Бодлак Марія +380343733294 osvita_bolehiv@i.ua
-
Адреса:
77202, Україна, Івано-Франківська обл., Болехів, вул. Коперника, 13, м. Болехів, Івано-Франківська обл.
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ПП Джумеля Наталія Юріївна
×
-
Код ЄДРПОУ:
2458904189
-
Контактна особа:
Джумеля Н.Ю. +0989257883
-
Адреса:
77222, Україна, Болехів, Незалежності,41, с.Козаківка
Класифікатор ДК 021:2015:
55520000-1 Кейтерингові послугиАналіз за цим CPV
Опис:
Послуга з організації шкільного харчування учнів пільгових категорій Козаківської ЗОШ І-ІІІ ступенів
Номер договору:
3
Дата підписання:
01.09.2017 00:01
Період дії договору:
01.09.2017 00:00 - 31.12.2017 00:00
Сума договору:
60 000.00 UAH без ПДВ
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Лот №6
Кількість
36 людей
Період постачання
01.09.2017 - 31.12.2017
Внесені зміни
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
281318b29e2d440183e5b7d241276a94
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Згідно частини шостої статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі":дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку.
Номер додаткової угоди:
3
Дата внесення змін до договору:
03.01.2018 00:00
Статус:
Опубліковано