• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Офісне устаткування та приладдя різне

20 133.00 UAH з ПДВ
Номер: 501b134e01764db3aee09c8ba54f9828
Ідентифікатор договору: UA-2021-05-14-002661-c-b1
Замовник: ДЕПАРТАМЕНТ "ЦЕНТР НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ" КРЕМЕНЧУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КРЕМЕНЧУЦЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Постачальник: Товариство з обмеженою відповідальністю «Торговельна компанія «ЮЛІС»
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Номер договору: 25
Дата підписання: 20.05.2021 13:06
Період дії договору: 20.05.2021 00:00 - 31.12.2021 00:00
Сума договору: 20 133.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 3 355.50 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Офісне устаткування та приладдя різне (Папір для друку JK Copier А4, 80 г/м² 500 арк., білий)
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 250 пачка
Період постачання до 26.05.2021
Місце постачання Відповідно до документації
Офісне устаткування та приладдя різне (Скріпки Buromax (BM.5005) 28 мм, круглі 100 шт.)
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 80 штуки
Період постачання до 26.05.2021
Місце постачання Відповідно до документації
Офісне устаткування та приладдя різне (Скоби для степлера Buromax (BM.4401), розмір №10, 1000 шт.)
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 100 штуки
Період постачання до 26.05.2021
Місце постачання Відповідно до документації
Офісне устаткування та приладдя різне (Скріпки кольорові Buromax (BM.5015) 28 мм, круглі 100 шт.)
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 10 штуки
Період постачання до 26.05.2021
Місце постачання Відповідно до документації