-
Відкриті торги
-
КЕП
Ноутбук, моноблок, системні блоки та сканера
349 176.00
UAH з ПДВ
Номер:
f18fb66952bf4f2eacdd2f1f6f04b17a
Ідентифікатор договору:
UA-2021-04-20-005242-a-b1
Замовник:
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ПОЛТАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
×
-
Код ЄДРПОУ:
05384689
-
Контактна особа:
Олена Приходько +380532564239 prykhodko@rada-poltava.gov.ua http://www.rada-poltava.gov.ua/
-
Адреса:
36000, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Соборності, 36
-
Категорія:
Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Постачальник:
ТОВ "Індустріальні системи автоматизації"
×
-
Код ЄДРПОУ:
34612093
-
Контактна особа:
Николай Звягольский +380953088126,+380953088126 nik@isa.pl.ua
-
Адреса:
36014, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Зигіна, 6, кв. 25
Класифікатор ДК 021:2015:
30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)Аналіз за цим CPV
Номер договору:
50
Дата підписання:
25.05.2021 09:29
Період дії договору:
25.05.2021 00:00 - 31.12.2021 00:00
Сума договору:
349 176.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 58 196.00 UAH)
Причини розірвання договору:
на підставі листа Товариство з обмеженою відповідальністю "Індустріальні системи автоматизації" № 28/5 від 20 липня 2021 року
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Ноутбук
Кількість
1 штуки
Період постачання
до 30.06.2021
Моноблок
Кількість
1 штуки
Період постачання
до 30.06.2021
Системний блок
Кількість
1 штуки
Період постачання
до 30.06.2021
Системний блок
Кількість
13 штуки
Період постачання
до 30.06.2021
Сканер
Кількість
4 штуки
Період постачання
до 30.06.2021
Ручка - сканер
Кількість
8 штуки
Період постачання
до 30.06.2021
Внесені зміни
- Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер:
894e71a1933c4ff2b3fd5095964e3ccc
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Додаткову угоду № 1 (далі – Угода) до Договору про закупівлю № 50 від «25» травня 2021 року (далі – Договір) про наступне: разом Сторони, керуючись п. 1 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та пунктом 3.4 Договору № 50 від «25» травня 2021 року (далі - Договір), а також згодою Сторін, уклали цю Додаткову угоду про наступне:
1. Сторони домовились зменшити обсяги закупівлі згідно Договору, відповідно пункт 3.1 Договору та викласти в наступній редакції:
«Сума визначена у договорі становить 298 776,00 грн. (Двісті дев’яносто вісім тисяч сімсот сімдесят шість грн., 00 коп.) у тому числі ПДВ 49 796,00 грн. (Сорок дев’ять тисяч сімсот дев’яносто шість грн., 00 коп.).
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
28.05.2021 13:54
Статус:
Опубліковано
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
a5d80e5ef7634da083bbfae899901a4b
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
сторони домовились внести зміни до Договору.
Викласти в новій редакції п. 5.1 Строки поставки: Учасник повинен поставити товар Замовнику до 30 серпня 2021 року
Всі інші умови Договору залишаються незмінними
Номер додаткової угоди:
2
Дата внесення змін до договору:
09.07.2021 13:54
Статус:
Опубліковано