• Відкриті торги
  • КЕП

Реконструкція теплової мережі КЗ «Дубенська спеціальна школа І-ІІ ступенів» Рівненської обласної ради за адресою: вул.Фабрична, 6, м.Дубно

1 740 000.00 UAH з ПДВ
Номер: c69a8f2c7fdf47d4bdced4cc104c45dc
Ідентифікатор договору: UA-2021-04-08-007924-b-b1
Замовник: Комунальний заклад "Дубенська спеціальна школа I-II ступенів" Рівненської обласної ради
Постачальник: Товариство з обмеженою відповідальністю-фірма "Кортакоз"
Класифікатор ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботиАналіз за цим CPV
Номер договору: 145
Дата підписання: 24.05.2021 00:00
Період дії договору: 24.05.2021 00:00 - 31.12.2021 23:59
Сума договору: 1 740 000.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 290 000.00 UAH)
Оплачено: 1 740 000.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 290 000.00 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Реконструкція теплової мережі КЗ «Дубенська спеціальна школа І-ІІ ступенів» Рівненської обласної ради за адресою: вул.Фабрична, 6, м.Дубно
Код ДК 021:2015: 45454000-4 Реконструкція
Кількість 1 роботи
Період постачання до 31.08.2021
Місце постачання 35600, Україна, Рівненська область, Дубно, Фабрична 6 На карті

Внесені зміни

    Номер: f75d3fe2d3dc47858eeac95bb4b7a8a7
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Згідно тексту додаткової угоди № 1 від 27.05.2021 року до договору № 145 від 24.05.2021 року
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 27.05.2021 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Додаткова угода 1.pdf
    Номер: 2d60deb2180b45c89a45b547aeb5d162
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: У зв"язку з тим, що на об"єкті будівництва проведено земляні роботи, з метою дотримання технології ведення будівельних робіт, виникла необхідність провести роботи з відновлення благоустрою, в тому числі асфальтобетонного покриття після повної усадки грунту.
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 27.08.2021 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
договір тендер.pdf
pdf
графік.pdf