-
Відкриті торги
-
КЕП
Принтер лазерний, багатофункціональний пристрій, USB флеш накопичувач
285 780.00
UAH з ПДВ
Номер:
d98598a0b4f247989abcf5f617f28db1
Ідентифікатор договору:
UA-2021-04-15-001803-c-c1
Замовник:
Головне управління Пенсійного фонду України в Одеській області
×
-
Код ЄДРПОУ:
20987385
-
Контактна особа:
Караман Алла Іванівна +380487283839 upr@od.pfu.gov.ua
-
Адреса:
65107, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Канатна, буд. 83
-
Категорія:
Орган соціального страхування
Постачальник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХНОЛОГІЇ ДРУКУ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
41820007
-
Контактна особа:
Ірина Самокіш 380933883796 tehno.druku.tender2@gmail.com
-
Адреса:
Україна, Одеська область, Одеса, 65039, м. Одеса, проспект Гагаріна, 25
Класифікатор ДК 021:2015:
30230000-0 Комп’ютерне обладнанняАналіз за цим CPV
Номер договору:
202
Дата підписання:
31.05.2021 00:00
Період дії договору:
31.05.2021 00:00 - 31.12.2021 23:59
Сума договору:
285 780.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 47 630.00 UAH)
Оплачено:
256 580.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 42 763.33 UAH)
Причини розірвання договору:
У зв’язку з неможливістю поставки USB флеш накопичувач Team Group C 171 Black USB 2.0 (TC17116GB01) в кількості 200 шт
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Принтер лазерний
Кількість
25 штуки
Період постачання
до 21.06.2021
Багатофункціональний пристрій
Кількість
6 штуки
Період постачання
до 21.06.2021
USB флеш накопичувач
Кількість
200 штуки
Період постачання
до 21.06.2021
Внесені зміни
- Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
63d56c33e9dc4e88acd84e2ab9f1072e
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
п. 3 ч. 5 ст. 41 Закону України “Про публічні закупівлі”
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
18.06.2021 00:00
Статус:
Опубліковано
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
95b3443693ba4dd081b1993566e4c229
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону України “Про публічні закупівлі”
Номер додаткової угоди:
2
Дата внесення змін до договору:
18.06.2021 00:00
Статус:
Опубліковано