• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • КЕП

ДК 021:2015: 71350000-6 Науково-технічні послуги в галузі інженерії (Послуги з оновлення картографічних матеріалів масштабу 1:2000 - 1:500. Цифрове аерофотознімання території м. Києва для створення цифрових ортофотопланів (True Orthophoto) масштабу 1:500; цифрових моделей рельєфу)

7 128 000.00 UAH з ПДВ
Номер: 9598e8c02d874acc93ff539b6dd9187f
Ідентифікатор договору: UA-2021-03-09-013219-c-a1
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ ІНСТИТУТ ЗЕМЕЛЬНИХ ВІДНОСИН"
Постачальник: ТОВ "АВІАЦІЙНИЙ РОЗРАХУНКОВИЙ ЦЕНТР"
Класифікатор ДК 021:2015: 71350000-6 Науково-технічні послуги в галузі інженеріїАналіз за цим CPV
Номер договору: 25052021
Дата підписання: 25.05.2021 17:00
Період дії договору: 25.05.2021 00:00 - 31.12.2021 00:00
Сума договору: 7 128 000.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 1 188 000.00 UAH)
Оплачено: 7 128 000.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 1 188 000.00 UAH)
Причини розірвання договору: Усвідомлюючи те, що зобов’язання Виконавця за Договором не можуть бути виконані до кінця строку дії Договору, зазначеного у п. 10.1 Договору, користуючись правом Замовника, наданим п. 6.2.5 Договору, керуючись ч.3 ст. 612, ч. 3 ст.849 Цивільного кодексу України, пунктами 7.1-7.3, 7.5 Договору, уклали цю додаткову угоду про таке: 1. Розірвати договір з дати підписання сторонами цієї додаткової угоди.

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з оновлення картографічних матеріалів масштабу 1:2000 - 1:500. Цифрове аерофотознімання території м. Києва для створення цифрових ортофотопланів (True Orthophoto) масштабу 1:500; цифрових моделей рельєфу
Код ДК 021:2015: 71354000-4 Картографічні послуги
Кількість 1 послуга
Період постачання до 01.12.2021
Місце постачання Відповідно до документації

Оплати

Платник
Одержувач
Сума
Статус
Док-ти
КП КІЗВ
ТОВ "Авiацiйний розрахунковий центр"
Сума 7128000.00 UAH
Статус
Оплачений
21.09.2021 09:35
Док-ти 1

Внесені зміни

    Номер: 5faab154b78a41498e023d10469e2637
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Керуючись ст. ст. 651, 653, 654 Цивільного кодексу України та розділом 12 Договору про надання послуг від 25.05.2021 № 25052021 (далі - Договір), уклали цю Додаткову угоду 1 до Договору (далі - Угода) про наступне: 1. Сторони дійшли згоди щодо надання додаткових аналогічних послуг для актуалізації даних. 2. Сторони дійшли згоди, що надання вищевказаних послуг Виконавцем не призведе до збільшення суми Договору. 3. Всі інші умови Договору залишаються без змін.
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 12.07.2021 16:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Додаткова угода 1 Ортофото.pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: 1307cf6c7f51413d97a0d22376a25782
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Усвідомлюючи те, що зобов’язання Виконавця за Договором не можуть бути виконані до кінця строку дії Договору, зазначеного у п. 10.1 Договору, користуючись правом Замовника, наданим п. 6.2.5 Договору, керуючись ч.3 ст. 612, ч. 3 ст.849 Цивільного кодексу України, пунктами 7.1-7.3, 7.5 Договору, уклали цю додаткову угоду про таке: 1. Розірвати договір з дати підписання сторонами цієї додаткової угоди. 2. Зменшити ціну договору на суму ненаданих послуг етапу 2 Календарного плану та Кошторису, що є додатком 4 та 2 до Договору, в розмірі: Без ПДВ: 2 751 750,00 грн (Два мільйони сімсот п’ятдесят одна тисяча сімсот п’ятдесят гривень 00 коп.), ПДВ 20%: 550 350,00 грн (П’ятсот п’ятдесят тисяч триста гривень), Разом з ПДВ: 3 302 100,00 грн (Три мільйони триста дві тисячі сто гривень). Загальна ціна договору становить: Без ПДВ: 5 940 000,00 грн (П’ять мільйонві дев’ятсот сорок тисяч гривень 00 коп.), ПДВ 20%: 1 188 000,00 грн (Один мільйон сто вісімдесят вісім тисяч гривень 00 коп.), Разом з ПДВ: 7 128 000,00 грн (Сім мільйоні сто двадцять вісім тисяч гривень 00 коп.) 3. Виконавець сплачує Замовнику пеню за порушення умов зобов’язання щодо строків надання послуг за Договором в розмірі 89 156,70 (вісімдесят дев’ять тисяч сто п’ятдесят шість гривень 70 коп) у день підписання цієї додаткової угоди (Кількість днів прострочення з 02.12.2021 по 28.12.2021 – 27 днів, вартість невиконаних в строк зобов’язань 3 302 100,00 грн (2 751 750,00 + 550 350,00 ПДВ). Пеня 0,1% =89 156,70 грн ((3 302 100,00 грн * 0,1%)*27 днів). 4. Виконавець сплачує Замовнику штраф за порушення умов зобов’язання щодо якості Послуг у розмірі 660 420,00 (шістсот шістдесят тисяч чотириста двадцять грн у день підписання цієї додаткової угоди (штраф 20% = 660 420,00 грн. (3 302 100,00 грн * 20%).
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 29.12.2021 10:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Додаткова угода 2 до договору 25052021.pdf
p7s
sign.p7s