-
Спрощена закупівля
-
КЕП
Меблі та приспособи різні
37 078.00
UAH без ПДВ
Номер:
f97387efe8c24e70aa8a64bcfb5e335b
Ідентифікатор договору:
UA-2021-04-19-008147-c-a1
Замовник:
Управління освіти адміністрації Московського району Харківської міської ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
02146334
-
Контактна особа:
Грібьонкіна Наталья Володимирівна +380577251572 tend_osvita@ukr.net
-
Адреса:
61146, Україна, Харківська область, Харків, вул. Валентинівська, 27-г
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
Фізична особа підприємець Старченко Андрій Анатолійович
×
-
Код ЄДРПОУ:
3425507112
-
Контактна особа:
Старченко Андрій 380577619109, 380577619109 andriy2019starchenko@meta.ua
-
Адреса:
62252, Україна, Харківська область, Золочівський р-н, с. Феськи, вул. Хорошкова, буд. 4
Класифікатор ДК 021:2015:
39150000-8 Меблі та приспособи різніАналіз за цим CPV
Номер договору:
145
Дата підписання:
27.05.2021 00:00
Період дії договору:
27.05.2021 00:00 - 31.12.2021 23:59
Сума договору:
37 078.00 UAH без ПДВ
Оплачено:
37 078.00 UAH без ПДВ
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Допоміжні засоби для навчання (спеціальні засоби корекції психофізичного розвитку) дітей з особливими освітніми потребами
×
-
Країна виробництва:
UA Україна
Кількість
9 одиниця
Період постачання
до 01.08.2021
Місце постачання
61000, Україна, Харківська область, м.Харків, за адресою навчальних закладів Московського району
На карті
Внесені зміни
- Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
f22babb61a9d459cbdd59900edf2bd77
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
1. Керуючись п. 10.5. Договору, за взаємною згодою сторін внести зміни до пункту 4.1. Договору та викласти його в наступній редакції: «4.1. Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником поставлених товарів з відстроченням платежу не більше ніж на 90 (дев’яносто) днів з моменту поставки відповідної партії товарів, відповідно до помісячного державного розпису. У разі затримки фінансування Замовника, розрахунки здійснюються протягом десяти робочих днів з дати отримання Замовником коштів для закупівлі на свій рахунок. Будь-які штрафні санкції в такому випадку до Замовника не застосовуються».
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
05.08.2021 00:00
Статус:
Опубліковано