• Відкриті торги
  • КЕП

Офісне устаткування та приладдя різне

638 563.50 UAH з ПДВ
Номер: 4d58730c5b144508808843cf2d7c8b54
Ідентифікатор договору: UA-2021-02-19-011349-b-c2
Замовник: Тернопільська обласна прокуратура
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАВЕНОНА"
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Номер договору: 05/01Л
Дата підписання: 24.05.2021 00:00
Період дії договору: 24.05.2021 00:00 - 31.12.2021 23:59
Сума договору: 638 563.50 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 106 427.25 UAH)
Оплачено: 638 563.50 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 106 427.25 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Офісне устаткування та приладдя різне
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 31460 одиниця
Період постачання до 31.12.2021
Місце постачання 46001, Україна, Тернопільська область, м. Тернопіль, вул. Листопадова, 4 На карті

Внесені зміни

    Номер: 2312f1133207458bb7f2e289781d7dea
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    • Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Відповідно до наказів Генерального прокурора від 17 лютого 2021 року № 39 «Про окремі питання забезпечення початку окружних прокуратур» та від 17 лютого 2021 року № 40 «Про день початку роботи окружних прокуратур» на підставі абзацу 2 п.п. 3 п. 7 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» існувала нагальна потреба у здійсненні закупівлі печаток, оснасток, датерів та пломбіраторів, у зв’язку із оскарженням рішення, дій чи бездіяльності замовника після оцінки тендерних пропозицій учасників, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від очікуваної вартості тендеру, що оскаржується, тому Сторони домовились внести зміни в п 3.1. Розділу ІІІ «Ціна Договору» № 05/01Л від 24 травня 2021 року та додаток 1 до Договору «Специфікація», зменшивши загальну суму Договору на 86 619,54 грн (Вісімдесят шість тисяч шістсот девятнадцять гривень 54 копійки), в т.ч. ПДВ – 14 436,59 грн. Викласти п. 3.1 Договору та додаток 1 до Договору «Специфікація» (додається) в наступній редакції: «3.1. Загальна сума Договору визначається відповідно до Специфікації та становить 638 563,50 грн. (Шістсот тридцять вісім тисяч п’ятсот шістдесят три гривні 50 копійок), в тому числі ПДВ – 106 427,25 грн.
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 24.05.2021 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Додаткова угода _ 1.pdf