• Відкриті торги
  • КЕП

Меблі для дошкільних навчальних закладів (ліжечко дитяче)

1. Внести зміни до договору від 20.05.2021р. №86 «Про закупівлю товарів», код згідно ДК 021:2015: 39160000-1 - Шкільні меблі (ліжечко дитяче) виклавнш в новій редакції: п.п. 3.4 розділу З «Порядок розрахунків та передача товарів», а саме: «Постачальник здійснює поставку товару Замовнику, з урахуванням збірки до 10 серпня 2021 року»; п.п. 10.1 розділу 10 «Строк дії Договору», а саме: «Цей Договір набирає чинності після підписання Сторонами та діє до 20 серпня 2021 року».

472 000.00 UAH без ПДВ
Номер: d1ee6dc9e6a34b2686e2ce6f695cb794
Ідентифікатор договору: UA-2021-04-13-003987-a-c1
Замовник: Відділ освіти виконавчого комітету Коростенської міської ради
Постачальник: ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ РІВАЛ"
Класифікатор ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні мебліАналіз за цим CPV
Опис: 1. Внести зміни до договору від 20.05.2021р. №86 «Про закупівлю товарів», код згідно ДК 021:2015: 39160000-1 - Шкільні меблі (ліжечко дитяче) виклавнш в новій редакції: п.п. 3.4 розділу З «Порядок розрахунків та передача товарів», а саме: «Постачальник здійснює поставку товару Замовнику, з урахуванням збірки до 10 серпня 2021 року»; п.п. 10.1 розділу 10 «Строк дії Договору», а саме: «Цей Договір набирає чинності після підписання Сторонами та діє до 20 серпня 2021 року».
Номер договору: 86
Дата підписання: 20.05.2021 14:11
Період дії договору: 20.05.2021 00:00 - 20.08.2021 00:00
Сума договору: 472 000.00 UAH без ПДВ
Оплачено: 472 000.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
ліжечко дитяче
Код ДК 021:2015: 39161000-8 Меблі для дитячого садка
Кількість 236 штуки
Період постачання до 30.06.2021
Місце постачання Відповідно до документації

Внесені зміни

    Номер: abe115ae934d4822a360190fc916484a
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Номер додаткової угоди: 86/1
    Дата внесення змін до договору: 14.07.2021 16:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Дод. угода №86-1 від 14.07.2021р. до дог. №86 від 20.05.2021...
p7s
sign.p7s