• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Кейтерингові послуги за кодом CPV за ДК 021:2015 – 55520000-1 (Послуги з організації харчування учнів закладів загальної середньої освіти, що розташовані у зоні гарантованого добровільного відселення та не є потерпілими внаслідок Чорнобильської катастрофи)

Кейтерингові послуги за кодом CPV за ДК 021:2015 – 55520000-1 (Послуги з організації харчування учнів закладів загальної середньої освіти, що розташовані у зоні гарантованого добровільного відселення та не є потерпілими внаслідок Чорнобильської катастрофи)

1 452.80 UAH без ПДВ
Номер: e9208de9b0734893a7f8e112de237786
Ідентифікатор договору: UA-2021-04-29-001772-c-c1
Замовник: Опорний заклад освіти "Покалівський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів" Овруцької міської ради Житомирської області
Постачальник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КРАВЧУК ІГОР ВАСИЛЬОВИЧ
Класифікатор ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послугиАналіз за цим CPV
Опис: Кейтерингові послуги за кодом CPV за ДК 021:2015 – 55520000-1 (Послуги з організації харчування учнів закладів загальної середньої освіти, що розташовані у зоні гарантованого добровільного відселення та не є потерпілими внаслідок Чорнобильської катастрофи)
Номер договору: 10
Дата підписання: 28.04.2021 11:00
Період дії договору: до 31.12.2021 00:00
Сума договору: 1 452.80 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Кейтерингові послуги за кодом CPV за ДК 021:2015 – 55520000-1 (Послуги з організації харчування учнів закладів загальної середньої освіти, що розташовані у зоні гарантованого добровільного відселення та не є потерпілими внаслідок Чорнобильської катастрофи). Джерело фінансування закупівлі міський бюджет.
Код ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги
Кількість 47 штуки
Період постачання до 31.12.2021
Місце постачання 11121, Україна, Житомирська область, Овруцький район с.Слобода, вулиця Слобідська , будинок ,24 На карті

Внесені зміни

    Номер: bb0e26452f1f4c00bf66d69407ee708f
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: відповідно до рішення шостої сесії сьомого скликання №341 від 20 квітня 2021 року та у зв’язку із зменшенням обсягів закупівлі на суму 119 грн 00 коп уклали цю Додаткову угоду №1 (далі – Додаткова угода) про наступне: Сторони домовились внести зміни в п.3.1 Договору та викласти його в наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить 1452 грн. 80 коп. (Одна тисяча чотириста п’ятдесят два грн. 80 коп. ) без урахуванням ПДВ.» Сторони домовились внести зміни в п.3.2 Договору та викласти його в наступній редакції «3.2. Вартість одного діто - дня у розрізі вікових категорій становить для дітей: віком від 6 до 10 років – 29,00 грн. ; віком від 10 до 14 років – 30,40 грн.»
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 29.04.2021 09:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Untitled. дод.уг.№1 від 29.04.2021р.pdf
p7s
sign.p7s