-
Спрощена закупівля
-
КЕП
Обладнання для харчоблоку за кодом ДК 021:2015 – 39310000-8, Обладнання для закладів громадського харчування
83 490.00
UAH без ПДВ
Номер:
c9d9244cbac44921a5f31fa43ca907f2
Ідентифікатор договору:
UA-2021-04-14-000004-c-c1
Замовник:
ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ КАЛИНІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
×
-
Код ЄДРПОУ:
44064021
-
Контактна особа:
Бадічко Юлія Василівна +380962401164 scbd2011@ukr.net
-
Адреса:
08623, Україна, Київська область, селище міського типу Калинівка, вулиця Центральна, будинок, 57
-
Категорія:
Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Постачальник:
ФОП "РАШЕВСЬКА ГАННА ВІТАЛІЇВНА"
×
-
Код ЄДРПОУ:
3256115867
-
Контактна особа:
Ганна Рашевська +380964037976 fop.rashevskaya@gmail.com
-
Адреса:
50074, Україна, Дніпропетровська область, місто Кривий Ріг, ВУЛИЦЯ ГЕТЬМАНСЬКА, будинок 1, квартира 89
Класифікатор ДК 021:2015:
39310000-8 Обладнання для закладів громадського харчуванняАналіз за цим CPV
Номер договору:
73
Дата підписання:
17.05.2021 00:00
Період дії договору:
17.05.2021 00:00 - 31.12.2021 23:59
Сума договору:
83 490.00 UAH без ПДВ
Оплачено:
83 490.00 UAH без ПДВ
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Обладнання для харчоблоку за кодом ДК 021:2015 – 39310000-8, Обладнання для закладів громадського харчування
×
-
Країна виробництва:
UA Україна
Кількість
15 штуки
Період постачання
26.04.2021 - 31.12.2021
Місце постачання
08623, Україна, Київська область, селище міського типу Калинівка, вулиця Центральна, буд.57
На карті
Внесені зміни
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
d44c85d8f9ba4e8f9b685409c6411ea7
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат Покупця, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю Сторони вирішили подовжити строки виконання зобов’язань щодо передачі товару. Змінено строк поставки товару до 30.06.21
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
31.05.2021 00:00
Статус:
Опубліковано
- Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер:
904c4857867748168af5a3746f346318
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Сторони домовились зменшити обсяги закупівлі та відповідно зменшити суму договору
Номер додаткової угоди:
2
Дата внесення змін до договору:
05.07.2021 00:00
Статус:
Опубліковано