• Відкриті торги
  • КЕП

контейнери пластикові для збору твердих побутових відходів об’ємом 120 л.

425 700.00 UAH з ПДВ
Номер: 0001cfa88e7849f0b6829b8c4f5bdbfb
Ідентифікатор договору: UA-2021-02-22-006182-b-c1
Замовник: Комунальне підприємство "Екосервіс"
Постачальник: ТОВ "РЕНТОК ГРУП"
Класифікатор ДК 021:2015: 44610000-9 Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тискуАналіз за цим CPV
Номер договору: 1
Дата підписання: 07.06.2021 16:00
Період дії договору: 07.06.2021 00:00 - 31.12.2021 00:00
Сума договору: 425 700.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 70 950.00 UAH)
Оплачено: 425 685.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 70 947.50 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
контейнери пластикові для збору твердих побутових відходів об’ємом 120 л.
Код ДК 021:2015: 44618100-6 Легкі контейнери
Кількість 650 штуки
Період постачання до 31.05.2021
Місце постачання 34500, Україна, Рівненська область, Сарни, вул.Матросова,2 На карті

Внесені зміни

    Номер: c46ffa8068ca4333b2508303f762be31
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    • Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: У зв’язку із документально підтвердженими об’єктивними обставинами, а саме - оскарженням в Антимонопольному комітету України Рішення Замовника про визначення переможця закупівлі UA-2021-02-22-006182-b та керуючись п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону України “Про публічні закупівлі” Сторони вирішили викласти п. 4.1. Договору купівлі-продажу №1 від “07” червня 2021 року у наступній редакції: «Поставка всієї партії Товару здійснюється Подавцем на підставі письмової чи усної заявки Покупця. Строк (термін) поставки – по 31.08.2021 року". Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку, а саме: "Сторони домовились зменшити загальну вартість Договору купівлі-продажу № 1 від “07” червня 2021 року (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) та відповідно пункти 3.1, 3.2 Договору купівлі-продажу № 1 від “07” червня 2021 року викласти в наступній редакції: Ціна цього Договору купівлі-продажу № 1 від “07” червня 2021 року становить 425 685 грн. 00 коп. (Чотириста двадцять п`ять тисяч шiстсот вiсiмдесят п`ять гривень 00 копiйок), у тому числі ПДВ 70 947,50 грн (Сiмдесят тисяч дев`ятсот сорок сiм гривень 50 копiйок). 3.2. Ціна за одиницю товару: 654,90 грн. з ПДВ. До ціни Товару включається вартість його доставки"".
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 07.06.2021 17:00
    Статус:
    Опубліковано
jpg
IMG_20210608_085008.jpg
p7s
sign.p7s