• Відкриті торги
  • КЕП

ДК 021:2015: 33760000-5 Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки (туалетний папір, паперові рушники листові),

1.1. Учасник зобов'язується протягом 2021 року поставити Замовникові (заклади управління освіти та гуманітарної політики Уманської міської ради, Черкаської області) товар, зазначений в ціновій пропозиції, а Замовник - прийняти і оплатити такий товар. 1.2. Найменування (номенклатура, асортимент) товару – туалетний папір, паперові рушники листові, ДК 021:2015: 33760000-5 Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки (туалетний папір, паперові рушники листові), Кількість 22 070 шт.: - паперові рушники листові (упаковка по 180шт) – 17 300шт, - туалетний папір 4 770шт. 1.3. Обсяги закупівлі товарів можуть бути зменшені залежно від реального фінансування видатків. 1.4. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами у повному обсязі, крім випадків: 1.4.1. Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника; 1.4.2. Збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору; 1.4.3. Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі; 1.4.4. Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі; 1.4.5. Погодження зміни ціни в договорі в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку.

188 189.15 UAH з ПДВ
Номер: 0b5b87e1f0ee4d72abe95ec4f69cb8c0
Ідентифікатор договору: UA-2021-02-17-008398-a-c2
Замовник: ВІДДІЛ ОСВІТИ УМАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Постачальник: ТОВ "АНТАЛІЯ"
Класифікатор ДК 021:2015: 33760000-5 Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветкиАналіз за цим CPV
Опис: 1.1. Учасник зобов'язується протягом 2021 року поставити Замовникові (заклади управління освіти та гуманітарної політики Уманської міської ради, Черкаської області) товар, зазначений в ціновій пропозиції, а Замовник - прийняти і оплатити такий товар. 1.2. Найменування (номенклатура, асортимент) товару – туалетний папір, паперові рушники листові, ДК 021:2015: 33760000-5 Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки (туалетний папір, паперові рушники листові), Кількість 22 070 шт.: - паперові рушники листові (упаковка по 180шт) – 17 300шт, - туалетний папір 4 770шт. 1.3. Обсяги закупівлі товарів можуть бути зменшені залежно від реального фінансування видатків. 1.4. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами у повному обсязі, крім випадків: 1.4.1. Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника; 1.4.2. Збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору; 1.4.3. Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі; 1.4.4. Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі; 1.4.5. Погодження зміни ціни в договорі в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку.
Номер договору: 28
Дата підписання: 05.05.2021 09:00
Період дії договору: 05.05.2021 00:00 - 31.12.2021 00:00
Сума договору: 188 189.15 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 31 364.86 UAH)
Оплачено: 188 189.15 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 31 364.86 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
ДК 021:2015: 33760000-5 Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки (туалетний папір, паперові рушники листові),
Код ДК 021:2015: 33760000-5 Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки
Кількість 15790 штуки
Період постачання до 25.03.2021
Місце постачання Відповідно до документації

Внесені зміни

    Номер: 37b0f7dec7374c8790a4ee5c682e6abd
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    • Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: .В зв’язку з проведеною переговорною процедурою (умова застосування переговорної процедури закупівлі згідно з частиною другою ст. 13 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIІI (далі – Закон) закупівля здійснювалась як виняток та відповідно до умов, визначених у п. 3. ч. 2 ст. 40 Закону (переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток): «у разі оскарження прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника щодо триваючого тендера після оцінки тендерних пропозицій учасників, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від очікуваної вартості тендера, що оскаржується» (номер процедури закупівлі, що оскаржувалась, в електронній системі закупівель UA-2021-02-17-008398-a)), з ТОВ «Український папір» на закупівлю по предмету ДК 021:2015: 33760000-5 Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки (туалетний папір, паперові рушники листові) (номер переговорної процедури закупівлі в електронній системі закупівель UA-2021-03-23-008261-c) укладено договір №33 від 29.03.2021 на суму 74 851,20 грн. в кількості: паперові рушники листові (упаковка по 170шт) – 4920 шт, туалетний папір 1360 шт. В результаті укладеного Договору з ТОВ «Український папір» зменшилась потреба щодо придбання туалетного паперу та паперових рушників згідно Договору №28 від 05.05.2021 заключеного за результатами аукціону з ТОВ «Анталія» (процедура закупівель UA-2021-02-17-008398-a) на суму 74 810,85 грн, в кількості: паперові рушники листові (упаковка по 180шт) – 4920 шт, туалетний папір 1360 шт. 2. Пункт 1.2. та 3.1. Договору №28 від 05.05.2021 викласти в новій редакції: 1.2. Найменування (номенклатура, асортимент) товару – туалетний папір, паперові рушники листові, ДК 021:2015: 33760000-5 Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки (туалетний папір, паперові рушники листові), Кількість 15 790 шт.: - паперові рушники листові (упаковка по 180шт) – 12 380шт, - туалетний папір 3 410шт. 3.1. Ціна цього Договору становить 188 189,15 грн. (сто вісімдесят вісім тисяч сто вісімдесят дев’ять гривень, 15 коп.) грн. з ПДВ. Ціни на товар встановлюються в національній валюті України. 3. Інші умови вищевказаного Договору залишаються незмінними і Сторони підтверджують по ним свої зобов'язання. 4. Дана Угода складена у двох оригінальних примірниках, по одному для кожної із Сторін. 5. Невід’ємною частиною даної Додаткової угоди є Додаток №1. 6. Дана Угода набуває чинності з моменту підписання його сторонами.
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 06.05.2021 08:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ду 1 до дог 28 від 05.05.2021 туал.папір.pdf
p7s
sign.p7s