-
Переговорна процедура
-
КЕП
Послуги, пов’язані із системами та підтримкою (ЛОТ 2: Послуги щодо підтримки комплексу «Автоматизована система «Державні закупівлі»)
83 864.14
UAH без ПДВ
Номер:
7aeb467d7db24505a7e36fa484377328
Ідентифікатор договору:
UA-2021-04-19-006423-a-a2
Замовник:
Управління адміністративними будинками Державного управління справами
×
-
Код ЄДРПОУ:
21714657
-
Контактна особа:
Олена Коваленко +380442557380 likovalenko@ukr.net
-
Адреса:
01220, Україна, Київська область, Київ, вул.Банкова 11
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРАПЕР"
×
-
Код ЄДРПОУ:
37815745
-
Контактна особа:
Крайник Олексій Ілліч +380501519527
-
Адреса:
01042, Україна, Київська область, м. Київ, Печерський район, ВУЛИЦЯ АКАДЕМІКА ФІЛАТОВА, будинок 10-А, офіс 3/8
Класифікатор ДК 021:2015:
72250000-2 Послуги, пов’язані із системами та підтримкоюАналіз за цим CPV
Номер договору:
255
Дата підписання:
17.05.2021 15:00
Період дії договору:
17.05.2021 00:00 - 28.02.2022 00:00
Сума договору:
83 864.14 UAH без ПДВ
Оплачено:
83 864.14 UAH без ПДВ
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
ЛОТ 2: Послуги щодо підтримки комплексу «Автоматизована система «Державні закупівлі»
Кількість
1 послуга
Період постачання
до 31.12.2021
Оплати
Платник
Одержувач
Сума
Статус
Док-ти
УАБ ДУС
IBAN:UA938201720343190002000004172
ТОВ "КРАПЕР"
IBAN:UA223808050000000026006344702
Сума
9721.50 UAH
Статус
Оплачений
08.07.2021 11:37
Док-ти
1
УАБ ДУС
IBAN:UA938201720343190002000004172
ТОВ "КРАПЕР"
IBAN:UA223808050000000026006344702
Сума
7906.82 UAH
Статус
Оплачений
30.08.2021 10:48
Док-ти
1
УАБ ДУС
IBAN:UA938201720343190002000004172
ТОВ "КРАПЕР"
IBAN:UA223808050000000026006344702
Сума
6351.38 UAH
Статус
Оплачений
29.09.2021 12:05
Док-ти
1
УАБ ДУС
IBAN:UA938201720343190002000004172
ТОВ "КРАПЕР"
IBAN:UA223808050000000026006344702
Сума
9721.50 UAH
Статус
Оплачений
05.08.2021 10:37
Док-ти
1
УАБ ДУС
IBAN:UA938201720343190002000004172
ТОВ "КРАПЕР"
IBAN:UA223808050000000026006344702
Сума
20933.63 UAH
Статус
Оплачений
31.05.2021 11:24
Док-ти
1
УАБ ДУС
IBAN:UA938201720343190002000004172
ТОВ "КРАПЕР"
IBAN:UA223808050000000026006344702
Сума
5832.90 UAH
Статус
Оплачений
28.10.2021 16:24
Док-ти
1
УАБ ДУС
IBAN:UA938201720343190002000004172
ТОВ "КРАПЕР"
IBAN:UA223808050000000026006344702
Сума
5832.90 UAH
Статус
Оплачений
08.12.2021 11:24
Док-ти
1
УАБ ДУС
IBAN:UA938201720343190002000004172
ТОВ "КРАПЕР"
IBAN:UA223808050000000026006344702
Сума
3629.36 UAH
Статус
Оплачений
08.12.2021 11:24
Док-ти
1
Внесені зміни
- Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер:
cffc643994734e5a9331bcedad2e417e
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Керуючись вимогами статей 651, 653, 654 Цивільного кодексу України, відповідно до пункту 8 частини п’ятої та частини шостої статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі" та згідно із пунктом 8.2, підпунктом 7 пункту 8.3 Договору Управління адміністративними будинками Державного управління справами та ТОВ «КРАПЕР» прийшли до згоди продовжити дію Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного 2022 року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в Договорі, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку та пункт 3.1 Договору викласти у наступній редакції: «Цей договір набирає чинності з дати підписання Сторонами та діє до 28 лютого 2022 року, але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами взятих на себе зобов'язань».
Враховуючи викладене та згідно із Додатковою угодою від 22 грудня 2021 року № 1 до Договору необхідно внести зазначені зміни.
Оплата буде здійснюватися за рахунок коштів загального фонду Державного бюджету України за КЕКВ 2240 «Оплата послуг (крім комунальних)».
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
22.12.2021 15:00
Статус:
Опубліковано
- Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер:
bcf8b439369949ffa1e4540a294d668e
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
З метою забезпечення ведення бухгалтерського обліку, а також обліку та аналізу державних закупівель за допомогою програмних комплексів «Автоматизована система ведення бухгалтерського обліку» та «Автоматизована система «Державні закупівлі», відповідно до річного плану закупівель на 2021 рік Управління адміністративними будинками Державного управління справами та згідно із пунктом 1 частини другої статті 40 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) була проведена переговорна процедура за двома лотами і, за її результатами, укладений Договір з ТОВ «КРАПЕР» на суму 69 929,99 гривень без ПДВ. 22.12.2021 було укладено додаткову угоду № 1 та внесено зміни до істотних умов Договору, а саме: продовжено дію Договору до 28.02.2022 на підставі пункту 8 частини п’ятої та частини шостої статті 41 Закону.
Наразі, керуючись вимогами пункту 8 частини п’ятої та частини шостої статті 41 Закону, статтями 651, 653 та 654 Цивільного кодексу України та враховуючи Додаткову угоду № 1 від 22.12.2021, Сторони прийшли до згоди збільшити суму Договору на 13 934,15 грн. (тринадцять тисяч дев’ятсот тридцять чотири гривні 15 копійок) без ПДВ.
Враховуючи викладене та відповідно до Додаткової угоди від 25.01.2022 № 2, загальна вартість Договору за якою становить 83 864,14 грн. (вісімдесят три тисячі вісімсот шістдесят чотири гривні 14 копійок) без ПДВ.
Оплата здійснюється за рахунок коштів загального фонду Державного бюджету України за КЕКВ 2240 «Оплата послуг (крім комунальних)».
Номер додаткової угоди:
2
Дата внесення змін до договору:
25.01.2022 12:00
Статус:
Опубліковано