-
Спрощена закупівля
-
КЕП
ДК 021:2015-50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (послуги по заправці та відновленню картриджів до копіювально - розмножувальної техніки)
Сторони вирішили зменшити обсяги закупівлі та загальну вартість Договору на 16876 грн. 80 коп. (шістнадцять тисяч вісімсот сімдесят шість гривень 80 коп.) з ПДВ. 2. Пункт 4.2 Договору викласти в наступній редакції: 4.2. Загальна вартість послуг за цим Договором становить: 38923,20 грн. (тридцять вісім тисяч дев’ятсот двадцять три гривні 20 копійок), у тому числі ПДВ - 20% - 6487,20 грн.
38 923.20
UAH з ПДВ
Номер:
1930b2e1aa9643de85efaa3c8c3656c5
Ідентифікатор договору:
UA-2021-04-06-004312-b-c1
Замовник:
Департамент комунальної власності Одеської міської ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
26302595
-
Контактна особа:
Марина Олексіївна Степанова +380487059063 dkvzakupki@gmail.com
-
Адреса:
65039, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Артилерійська, буд. 1
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХНОЛОГІЇ ДРУКУ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
41820007
-
Контактна особа:
Брильов Сергій Анатолійович 380964252597 tehno.druku.tender@gmail.com
-
Адреса:
Україна, Одеська область, Одеса, 65039, м. Одеса, проспект Гагаріна, 25
Класифікатор ДК 021:2015:
50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної технікиАналіз за цим CPV
Опис:
Сторони вирішили зменшити обсяги закупівлі та загальну вартість Договору на 16876 грн. 80 коп. (шістнадцять тисяч вісімсот сімдесят шість гривень 80 коп.) з ПДВ. 2. Пункт 4.2 Договору викласти в наступній редакції: 4.2. Загальна вартість послуг за цим Договором становить: 38923,20 грн. (тридцять вісім тисяч дев’ятсот двадцять три гривні 20 копійок), у тому числі ПДВ - 20% - 6487,20 грн.
Номер договору:
15
Дата підписання:
26.04.2021 10:05
Період дії договору:
26.04.2021 00:00 - 31.12.2021 00:00
Сума договору:
38 923.20 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 6 487.20 UAH)
Оплачено:
38 923.20 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 6 487.20 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
послуга по заправці картриджів до копіювально-розмножувальної техніки
Кількість
1 послуга
Період постачання
до 31.12.2021
послуга по відновленню картриджів до копіювально-розмножувальної техніки
Кількість
1 послуга
Період постачання
до 31.12.2021
Внесені зміни
- Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер:
6381d66fd5f54a15a102fc75be916faa
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Сторони вирішили зменшити обсяги закупівлі та загальну вартість Договору на 16876 грн. 80 коп. (шістнадцять тисяч вісімсот сімдесят шість гривень 80 коп.) з ПДВ. 2. Пункт 4.2 Договору викласти в наступній редакції:4.2. Загальна вартість послуг за цим Договором становить: 38923,20 грн. (тридцять вісім тисяч дев’ятсот двадцять три гривні 20 копійок), у тому числі ПДВ - 20% - 6487,20 грн. (шість тисяч чотириста вісімдесят сім гривень 20 копійок).
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
28.12.2021 11:46
Статус:
Опубліковано