• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Послуги з перезарядки та відновлення картриджів

Послуги з перезарядки та відновлення картриджів

5 449.58 UAH без ПДВ
Номер: fdfacf19dfb8406a9aee24fdb86b267e
Ідентифікатор договору: UA-2021-04-16-001531-b-b1
Замовник: Управління Державної казначейської служби України у Московському районі м.Харкова Харківської області
Постачальник: ТПП "Лідер-сервіс"
Класифікатор ДК 021:2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної технікиАналіз за цим CPV
Опис: Послуги з перезарядки та відновлення картриджів
Номер договору: 04/1
Дата підписання: 16.04.2021 09:30
Період дії договору: 16.04.2021 00:00 - 31.12.2021 00:00
Сума договору: 5 449.58 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з перезарядки та відновлення картриджів
Код ДК 021:2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Кількість 27 одиниця
Період постачання 16.04.2021 - 31.12.2021
Місце постачання 61001, Україна, Харківська область, Харків, Юр’ївська, 7 На карті

Внесені зміни

    Номер: 3d9955f90e6b4c2b945e35b3516558ae
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Додаткова потреба у заправці картриджів
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 23.12.2021 15:20
    Статус:
    Опубліковано