-
Спрощена закупівля
-
КЕП
Розробка проектно – кошторисної документації по оснащенню інженерних вводів житлових будинків комунальної форми власності, житлово-будівельних кооперативів та об'єднань співвласників багатоквартирних будинків теплолічильниками разом з програмно-апаратною частиною диспетчеризації (Код ДК 021:2015: 45000000-7 – Будівельні роботи та поточний ремонт)
187 434.00
UAH з ПДВ
Номер:
28ccd541f87f4023b4ce470834b39402
Ідентифікатор договору:
UA-2021-03-25-002134-b-c1
Замовник:
КП "Група впровадження проекту з енергозбереження в адміністративних і громадських будівлях м. Києва"
×
-
Код ЄДРПОУ:
25772436
-
Контактна особа:
Валентина Скляренко +380442345410,+380442345427 sklyar-min@i.ua http://www.kyivesko.com.ua
-
Адреса:
01601, Україна, Київська область, м. Київ, вул. Богдана Хмельницького, 3а
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ТОВ "ГРУПА КОМПАНІЙ "СІНЕРДЖИ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
39616396
-
Контактна особа:
Віталій Богун +380675004452 v.bogun@synergygroup.com.ua
-
Адреса:
02090, Україна, м. Київ, м.Київ,, ВУЛИЦЯ В. СОСЮРИ, будинок 5
Класифікатор ДК 021:2015:
45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонтАналіз за цим CPV
Номер договору:
19-Г-П-ТЛ
Дата підписання:
28.04.2021 10:52
Період дії договору:
28.04.2021 00:00 - 31.12.2021 00:00
Сума договору:
187 434.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 31 239.00 UAH)
Оплачено:
152 830.80 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 25 471.80 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Розробка проектно – кошторисної документації по оснащенню інженерних вводів житлових будинків комунальної форми власності, житлово-будівельних кооперативів та об'єднань співвласників багатоквартирних будинків теплолічильниками разом з програмно-апаратною частиною диспетчеризації
Кількість
13 роботи
Період постачання
до 15.06.2021
Оплати
Платник
Одержувач
Сума
Статус
Док-ти
КП "Група впровадження проекту"
IBAN:UA488201720344381009100051425
ТОВ "ГРУПА КОМПАНIЙ "СIНЕРДЖИ"
IBAN:UA913052990000026000030103486
Сума
37486.80 UAH
Статус
Оплачений
09.06.2021 11:16
Док-ти
1
КП "Група впровадження проекту"
IBAN:UA488201720344381009100051425
ТОВ "ГРУПА КОМПАНIЙ "СIНЕРДЖИ"
IBAN:UA913052990000026000030103486
Сума
86508.00 UAH
Статус
Оплачений
10.08.2021 13:10
Док-ти
1
КП "Група впровадження проекту"
IBAN:UA488201720344381009100051425
ТОВ "ГРУПА КОМПАНIЙ "СIНЕРДЖИ"
IBAN:UA913052990000026000030103486
Сума
28836.00 UAH
Статус
Оплачений
20.09.2021 09:34
Док-ти
1
Внесені зміни
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
55a9098062a547ce8a76a1ac43970243
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
у зв’язку виникненням об’єктивних обставин, а саме: труднощів з можливістю обстеження об’єктів, пов’язаних з дією до 01.05.2021 р. жорстких карантинних обмежень, спрямованих на запобігання поширенню COVID-19, що унеможливлює виконання зобов’язань в строки передбачені Договором, керуючись пунктом 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», викласти Додаток № 2 «Календарний план» Договору в новій редакції.
Номер додаткової угоди:
2
Дата внесення змін до договору:
15.06.2021 17:00
Статус:
Опубліковано
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
9fddf2104c804524b3613b9f9f4cf412
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
у зв’язку з довготривалою процедурою погодження проєктної документації в СП «Енергозбут» КП «Київтеплоенерго», яке обумовлено коригуванням теплових навантажень та погодженням проектних рішень, що унеможливлює отримання дозвільних документів в строки передбачені Договором
Додаток № 2 " Календарний план " викладений у новій редакції
Номер додаткової угоди:
3
Дата внесення змін до договору:
30.07.2021 16:00
Статус:
Опубліковано
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
2c863f63dae645c9bda53eecb6eede2d
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
у зв’язку виникненням об’єктивних обставин, а саме: з довготривалою процедурою отримання позитивного висновку експертизи пов’язану з необхідністю внесення додаткових змін у проектні рішення, що унеможливлює виконання зобов’язань в строки передбачені Договором, керуючись пунктом 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», викласти Додаток № 2 «Календарний план» Договору в новій редакції.
Номер додаткової угоди:
4
Дата внесення змін до договору:
20.08.2021 12:00
Статус:
Опубліковано
- Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер:
0115b337b163411ea7876487782b6e58
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Договірна ціна зменшується у зв’язку із виникненням об’єктивної обставини, а саме: у зв’язку з неможливістю виконання Робіт на деяких Об’єктах після проведення обстеження та отримання необхідних даних щодо таких Об’єктів
Пункти 2.1., 2.4. Договору, Додаток № 3 , Додаток №4 та Додаток № 5 до Договору у новій редакції
Номер додаткової угоди:
5
Дата внесення змін до договору:
14.12.2021 12:00
Статус:
Опубліковано