-
Спрощена закупівля
-
КЕП
Нерегулярні пасажирські перевезення: перевезення хворих до медичних закладів з метою консультацій з іншими спеціалістами для своєчасного та ефективного надання медичної допомоги пацієнтам
189 996.24
UAH з ПДВ
Номер:
150f9374f1404737b0410f7169f96994
Ідентифікатор договору:
UA-2021-03-26-012759-c-c1
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство «Міська клінічна багатопрофільна лікарня № 25» Харківської міської ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
22689195
-
Контактна особа:
Глущенко Ірина 380577250986 glu_post@ukr.net
-
Адреса:
61115, Україна, Харківська область, Харків, проспект Олександрівський 122
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
Комунальне підприємство "Автобаза спеціалізованого санітарного автотранспорту міста Харкова"
×
-
Код ЄДРПОУ:
03394838
-
Контактна особа:
Лазаренко Станіслав Анатолійович 380577372347, autobaza-smp@ukr.net
-
Адреса:
61140, Україна, Харківська область, Харків, проспект Гагаріна 117
Класифікатор ДК 021:2015:
60140000-1 Нерегулярні пасажирські перевезенняАналіз за цим CPV
Номер договору:
21
Дата підписання:
26.04.2021 09:00
Період дії договору:
до 31.12.2021 00:00
Сума договору:
189 996.24 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 31 666.04 UAH)
Оплачено:
189 996.24 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 31 666.04 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Нерегулярні пасажирські перевезення: перевезення хворих до медичних закладів з метою консультацій з іншими спеціалістами для своєчасного та ефективного надання медичної допомоги пацієнтам
Кількість
1 послуга
Період постачання
до 31.12.2021
Внесені зміни
- Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
9dcabe41090440f6801d4304c83e376a
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Д.У. №1 від 23.11.2021. 1. Внести зміни в пункт 5.2 Договору та викласти у наступній редакції:
«5.2. Загальна сума Договору складає 189 996,24 грн. (сто вісімдесят дев’ять тисяч дев’ятсот дев’яносто шість грн. 24 коп.), у т.ч. ПДВ (20%) – 31 666,04 грн. (тридцять одна тисяча шістсот шістдесят шість грн. 04 коп.):
в т.ч. бюджетні кошти – 167 907,28 грн. (Сто шістдесят дев’ятсот сім грн. 28 коп.)
у т.ч. ПДВ – 27 984,55 грн. (двадцять сім тисяч дев’ятсот вісімдесят чотири грн. 55 коп.)
кошти НСЗУ – 22 088,96 грн. (двадцять дві тисячі вісімдесят вісім грн. 96 коп.)
у т.ч. ПДВ – 3 681,49 грн. (три тисячі шістсот вісімдесят одна грн. 49 коп.)».
2. Внести зміни в Додаток №1 до Договору «Специфікація» та викласти в новій редакції, що додається.
3. Внести зміни в п. 12 «ЮРИДИЧНІ АДРЕСИ І РЕКВІЗИТИ СТОРІН» Договору та викласти реквізити «Замовника» в наступній редакції:
Сума договору після внесення змін - залишилася незмінною. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін - залишилася незмінною.
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
23.11.2021 10:00
Статус:
Опубліковано