• Спрощена закупівля
  • КЕП

ДК 021:2015: (CPV): 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне (папір, папки, швидкозшивачі, гумки, кулькові ручки, лінійки, книги канцелярські, клейка стрічка, маркери, олівці, папки-реєстратори, лотки для паперів, коректори, ножиці, клей, файли, степлери, тощо)

54 096.00 UAH з ПДВ
Номер: 9f25af3f574e45b5a03ddcdba692b708
Ідентифікатор договору: UA-2021-03-25-000971-c-b1
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ" ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Постачальник: ТОВ "Транзит-С"
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Номер договору: 28
Дата підписання: 15.04.2021 10:00
Період дії договору: до 31.12.2021 00:00
Сума договору: 54 096.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 9 016.00 UAH)
Оплачено: 54 096.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 9 016.00 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
папір, папки, швидкозшивачі, гумки, кулькові ручки, лінійки, книги канцелярські, клейка стрічка, маркери, олівці, папки-реєстратори, лотки для паперів, коректори, ножиці, клей, файли, степлери, тощо (Джерело фінансування закупівлі: Інше (кошти Національної служби здоров'я України)
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 3342 штуки
Період постачання до 31.12.2021
Місце постачання 10031, Україна, Житомирська область, Житомир, ВУЛИЦЯ ПОКРОВСЬКА, БУДИНОК 98-В На карті