• Відкриті торги
  • КЕП

Комплекти меблів для облаштування кабінетів модераторів та зони очікування Будинку нерухомості (Комплект модулів розсувних для зберігання поточних справ для фронт-офісу – 1 одиниця, за кодом ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі; диван для зони очікування для фронт-офісу – 2 одиниці, за кодом ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі; комплект меблів для модератора бек-офісу №1 – 1 одиниця, за кодом ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі; комплект меблів для модератора бек-офісу №2 – 1 одиниця, за кодом ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі; комплект меблів для зони очікування бек-офісу – 1 одиниця, за кодом ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі; комплект меблів для модератора бек-офісу №3 – 5 одиниць, за кодом ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі; комплект меблів для модератора бек-офісу №4 – 2 одиниці, за кодом ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі; комплект меблів для модератора бек-офісу №5 – 1 одиниця, за кодом ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі; комплект меблів для модератора бек-офісу №6 – 2 одиниці, за кодом ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі) (ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі)

1 194 334.00 UAH з ПДВ
Номер: 94162f39fcb54b468b1fe23a0f74a8f8
Ідентифікатор договору: UA-2021-03-18-008867-c-b1
Замовник: ДЕПАРТАМЕНТ РЕЄСТРАЦІЇ ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Постачальник: ТОВ "АРМАТО"
Класифікатор ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні мебліАналіз за цим CPV
Номер договору: 21
Дата підписання: 19.04.2021 15:00
Період дії договору: 19.04.2021 00:00 - 31.12.2021 00:00
Сума договору: 1 194 334.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 199 055.67 UAH)
Оплачено: 1 194 334.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 199 055.67 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Комплекти меблів для облаштування кабінетів модераторів та зони очікування Будинку нерухомості (Комплект модулів розсувних для зберігання поточних справ для фронт-офісу – 1 одиниця, за кодом ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі; диван для зони очікування для фронт-офісу – 2 одиниці, за кодом ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі; комплект меблів для модератора бек-офісу №1 – 1 одиниця, за кодом ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі; комплект меблів для модератора бек-офісу №2 – 1 одиниця, за кодом ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі; комплект меблів для зони очікування бек-офісу – 1 одиниця, за кодом ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі; комплект меблів для модератора бек-офісу №3 – 5 одиниць, за кодом ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі; комплект меблів для модератора бек-офісу №4 – 2 одиниці, за кодом ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі; комплект меблів для модератора бек-офісу №5 – 1 одиниця, за кодом ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі; комплект меблів для модератора бек-офісу №6 – 2 одиниці, за кодом ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі) (ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі)
Код ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі
Кількість 16 одиниця
Період постачання до 25.04.2021
Місце постачання 61003, Україна, Харківська область, Харків, майдан Павлівський , будинок 4 На карті

Внесені зміни

    Номер: e284f025e4e14cce985a66b5b085d6c4
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: виправлення технічної помилки у специфікації
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 21.04.2021 11:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Дод.угода 1.pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: dd0fb0a6377c4124b36dad0216831f28
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: подовження строку поставки товарів
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 23.04.2021 12:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Дод.угода 2.pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: 329038ad2fed4ff4ab8eabf98fe443b3
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Подовження строку поставки товарів
    Номер додаткової угоди: 3
    Дата внесення змін до договору: 24.05.2021 16:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Додаткова угода №3.pdf
p7s
sign.p7s