-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (Послуги зі збору та централізованого вивезення твердих побутових відходів)
78 408.00
UAH з ПДВ
Номер:
3d9c5b2af24f423285d59d3b2d79e7fe
Ідентифікатор договору:
UA-2021-04-06-008195-a-b1
Замовник:
Державний вищий навчальний заклад "Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана"
×
-
Код ЄДРПОУ:
02070884
-
Контактна особа:
Самборський Олександр Володимирович 380443716165 samborskyi.oleksandr@kneu.edu.ua
-
Адреса:
03057, Україна, м. Київ, м. Київ, проспект Перемоги, 54/1
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "КРАМАР ЕКО"
×
-
Код ЄДРПОУ:
36173955
-
Контактна особа:
Кузьменко Ю. П. +380444082589 kramar.tpv@ukr.net
-
Адреса:
03134, Україна, м. Київ, м. Київ, вулиця Миру, будинок 21
Класифікатор ДК 021:2015:
90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттямАналіз за цим CPV
Номер договору:
21028
Дата підписання:
06.04.2021 08:30
Період дії договору:
до 01.07.2021 00:00
Сума договору:
78 408.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 13 068.00 UAH)
Оплачено:
78 408.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 13 068.00 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги зі збору та централізованого вивезення твердих побутових відходів
Кількість
580.8 метри кубічні
Період постачання
до 31.12.2021
Місце постачання
Відповідно до документації
Внесені зміни
- Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
4fbf99883a34421f84dd86842a1b4a76
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
1. Сторони дійшли взаємної згоди внести зміни до Договору, виклавши пункт 11.1. Договору в наступній редакції:
«11.1. Цей Договір набирає чинності з дня його підписання Сторонами та діє до 31 грудня 2021 року, але за будь-якої умови, у тому числі в частині розрахунків – до моменту повного виконання Сторонами зобов’язань, що виникли протягом його дії. Термін надання послуг: з 06.04.2021 до 31.05.2021 включно, в обсягах визначених в п. 6.2. Договору».
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
06.05.2021 10:00
Статус:
Опубліковано
- Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер:
14bbb39545324d8c8477fee6926fcad3
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
1. Сторони дійшли взаємної згоди зменшити обсяги закупівлі, відповідно до фактичного обсягу наданих послуг, обумовленого потребами Замовника, виклавши пункти 6.2., 6.3., 11.1. Договору в наступній редакції:
«6.2. Сторони узгодили, що обсяг надання послуг за цим Договором складає: 580,8 м3.»
«6.3. Загальна вартість надання Виконавцем послуг з вивезення ТПВ становить: 65 340,00 грн. (шістдесят п’ять тисяч триста сорок гривень 00 копійок), крім того ПДВ – 13 068,00 грн. (тринадцять тисяч шістдесят вісім гривень 00 копійок), всього з ПДВ – 78 408,00 грн. (сімдесят вісім тисяч чотириста вісім гривень 00 копійок).».
«11.1. Цей Договір набирає чинності з дня його підписання Сторонами та діє до 30 червня 2021 року, але за будь-якої умови, у тому числі в частині розрахунків – до моменту повного виконання Сторонами зобов’язань, що виникли протягом його дії. Термін надання послуг: з 06.04.2021 до 31.05.2021 включно, в обсягах визначених в п. 6.2. Договору».
Номер додаткової угоди:
2
Дата внесення змін до договору:
25.06.2021 10:00
Статус:
Опубліковано
- Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер:
bdf06176afbb4b2382f15b44a97c03a9
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Виправлення технічної помилки у Змінах № 2 до договору: 1. Сторони дійшли взаємної згоди зменшити обсяги закупівлі, відповідно до фактичного обсягу наданих послуг, обумовленого потребами Замовника, виклавши пункти 6.2., 6.3., 11.1. Договору в наступній редакції: «6.2. Сторони узгодили, що обсяг надання послуг за цим Договором складає: 580,8 м3.» «6.3. Загальна вартість надання Виконавцем послуг з вивезення ТПВ становить: 65 340,00 грн. (шістдесят п’ять тисяч триста сорок гривень 00 копійок), крім того ПДВ – 13 068,00 грн. (тринадцять тисяч шістдесят вісім гривень 00 копійок), всього з ПДВ – 78 408,00 грн. (сімдесят вісім тисяч чотириста вісім гривень 00 копійок).». «11.1. Цей Договір набирає чинності з дня його підписання Сторонами та діє до 30 червня 2021 року, але за будь-якої умови, у тому числі в частині розрахунків – до моменту повного виконання Сторонами зобов’язань, що виникли протягом його дії. Термін надання послуг: з 06.04.2021 до 31.05.2021 включно, в обсягах визначених в п. 6.2. Договору».
Номер додаткової угоди:
2
Дата внесення змін до договору:
25.06.2021 10:01
Статус:
Опубліковано