• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (Послуги зі збору та централізованого вивезення твердих побутових відходів)

78 408.00 UAH з ПДВ
Номер: 3d9c5b2af24f423285d59d3b2d79e7fe
Ідентифікатор договору: UA-2021-04-06-008195-a-b1
Замовник: Державний вищий навчальний заклад "Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана"
Постачальник: Товариство з обмеженою відповідальністю "КРАМАР ЕКО"
Класифікатор ДК 021:2015: 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттямАналіз за цим CPV
Номер договору: 21028
Дата підписання: 06.04.2021 08:30
Період дії договору: до 01.07.2021 00:00
Сума договору: 78 408.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 13 068.00 UAH)
Оплачено: 78 408.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 13 068.00 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги зі збору та централізованого вивезення твердих побутових відходів
Код ДК 021:2015: 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Кількість 580.8 метри кубічні
Період постачання до 31.12.2021
Місце постачання Відповідно до документації

Внесені зміни

    Номер: 4fbf99883a34421f84dd86842a1b4a76
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1. Сторони дійшли взаємної згоди внести зміни до Договору, виклавши пункт 11.1. Договору в наступній редакції: «11.1. Цей Договір набирає чинності з дня його підписання Сторонами та діє до 31 грудня 2021 року, але за будь-якої умови, у тому числі в частині розрахунків – до моменту повного виконання Сторонами зобов’язань, що виникли протягом його дії. Термін надання послуг: з 06.04.2021 до 31.05.2021 включно, в обсягах визначених в п. 6.2. Договору».
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 06.05.2021 10:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Додаткова угода1_Крамар Еко.pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: 14bbb39545324d8c8477fee6926fcad3
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1. Сторони дійшли взаємної згоди зменшити обсяги закупівлі, відповідно до фактичного обсягу наданих послуг, обумовленого потребами Замовника, виклавши пункти 6.2., 6.3., 11.1. Договору в наступній редакції: «6.2. Сторони узгодили, що обсяг надання послуг за цим Договором складає: 580,8 м3.» «6.3. Загальна вартість надання Виконавцем послуг з вивезення ТПВ становить: 65 340,00 грн. (шістдесят п’ять тисяч триста сорок гривень 00 копійок), крім того ПДВ – 13 068,00 грн. (тринадцять тисяч шістдесят вісім гривень 00 копійок), всього з ПДВ – 78 408,00 грн. (сімдесят вісім тисяч чотириста вісім гривень 00 копійок).». «11.1. Цей Договір набирає чинності з дня його підписання Сторонами та діє до 30 червня 2021 року, але за будь-якої умови, у тому числі в частині розрахунків – до моменту повного виконання Сторонами зобов’язань, що виникли протягом його дії. Термін надання послуг: з 06.04.2021 до 31.05.2021 включно, в обсягах визначених в п. 6.2. Договору».
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 25.06.2021 10:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ № 2 до Договору № 21028.pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: bdf06176afbb4b2382f15b44a97c03a9
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Виправлення технічної помилки у Змінах № 2 до договору: 1. Сторони дійшли взаємної згоди зменшити обсяги закупівлі, відповідно до фактичного обсягу наданих послуг, обумовленого потребами Замовника, виклавши пункти 6.2., 6.3., 11.1. Договору в наступній редакції: «6.2. Сторони узгодили, що обсяг надання послуг за цим Договором складає: 580,8 м3.» «6.3. Загальна вартість надання Виконавцем послуг з вивезення ТПВ становить: 65 340,00 грн. (шістдесят п’ять тисяч триста сорок гривень 00 копійок), крім того ПДВ – 13 068,00 грн. (тринадцять тисяч шістдесят вісім гривень 00 копійок), всього з ПДВ – 78 408,00 грн. (сімдесят вісім тисяч чотириста вісім гривень 00 копійок).». «11.1. Цей Договір набирає чинності з дня його підписання Сторонами та діє до 30 червня 2021 року, але за будь-якої умови, у тому числі в частині розрахунків – до моменту повного виконання Сторонами зобов’язань, що виникли протягом його дії. Термін надання послуг: з 06.04.2021 до 31.05.2021 включно, в обсягах визначених в п. 6.2. Договору».
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 25.06.2021 10:01
    Статус:
    Опубліковано
jpg
Пояснювальна записка від 25.06.2021.jpg
pdf
ДУ № 2 до Договору № 21028.pdf
p7s
sign.p7s