• Спрощена закупівля
  • КЕП

Алюмінієві композитні панелі

Алюмінієві композитні панелі (відповідно до Додатку № 1 - Технічна специфікація до оголошення про проведення спрощеної закупівлі).

88 311.32 UAH з ПДВ
Номер: 3d2e0310f3944138ac61208f32e060dd
Ідентифікатор договору: UA-2021-03-25-003569-a-b1
Замовник: Комунальне підприємство "Швидкісний трамвай"
Постачальник: ТОВ ТПК "Алюмакс-Дніпро"
Класифікатор ДК 021:2015: 44170000-2 Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріаламиАналіз за цим CPV
Опис: Алюмінієві композитні панелі (відповідно до Додатку № 1 - Технічна специфікація до оголошення про проведення спрощеної закупівлі).
Номер договору: 6505
Дата підписання: 19.04.2021 00:00
Період дії договору: 19.04.2021 00:00 - 31.12.2021 00:00
Сума договору: 88 311.32 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 14 718.56 UAH)
Оплачено: 88 311.32 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 14 718.56 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Алюмінієва композитна панель 4/0.4 мм
Код ДК 021:2015: 44175000-7 Панелі
Кількість 128.464 метри квадратні
Період постачання до 31.12.2021
Місце постачання 50057, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, майдан Праці, 1 На карті

Внесені зміни

    Номер: a365c4513f07446fa53f14a20db5afcd
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1. Керуючись пунктами 4.2. та 9.4. Договору, відповідно до Закону України “Про публічні закупівлі”, Господарського та Цивільного кодексів України, Сторони погодились внести зміни до джерел фінансування за Договором, та викласти пункт 4.1. розділу 4 Договору в наступній редакції: “4.1. Джерело фінансування закупівлі за цим Договором є: кошти місцевого бюджету, відповідно до КЕКВ: 3210 “Капітальні трансферти підприємствам (установам, організаціям)” та власні кошти від господарської діяльності підприємства. Загальна сума цього Договору становить: 109 998,72 грн. (сто дев’ять тисяч дев’ятсот дев’яносто вісім гривень 72 копійки) з урахуванням ПДВ, у тому числі ПДВ: 18 333,12 грн. (вісімнадцять тисяч триста тридцять три гривні 12 копійок); в тому числі: За рахунок коштів спеціального фонду місцевого бюджету (КЕКВ 3210): 86 135,66 грн., враховуючи ПДВ: 14 355,94 грн., За рахунок власних коштів підприємства: 23 863,06 грн., враховуючи ПДВ: 3 977,18 грн.”.
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 06.10.2021 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Дод.угода №1 до 6505.pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: 0deb6e37f0bc4c31a1f22480a6a0e915
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1. Керуючись пунктами 4.2. та 9.4. Договору, відповідно до Закону України “Про публічні закупівлі”, Господарського та Цивільного кодексів України, Сторони погодились внести зміни до джерел фінансування за Договором, та викласти пункт 4.1. розділу 4 Договору в наступній редакції: “4.1. Джерело фінансування закупівлі за цим Договором є: кошти місцевого бюджету, відповідно до КЕКВ: 3210 “Капітальні трансферти підприємствам (установам, організаціям)” та власні кошти від господарської діяльності підприємства. Загальна сума цього Договору становить: 109 998,72 грн. (сто дев’ять тисяч дев’ятсот дев’яносто вісім гривень 72 копійки) з урахуванням ПДВ, у тому числі ПДВ: 18 333,12 грн. (вісімнадцять тисяч триста тридцять три гривні 12 копійок); в тому числі: За рахунок коштів спеціального фонду місцевого бюджету (КЕКВ 3210): 0,00 грн., враховуючи ПДВ: 0,00 грн., За рахунок власних коштів підприємства: 109 998,72 грн., враховуючи ПДВ: 18 333,12 грн.”. 2. Керуючись пунктом 9.4. Договору, відповідно до Господарського та Цивільного кодексів України, Сторони дійшли згоди внести зміни до пункту 1.1. цього Договору та викласти його в новій редакції: “1.1. Постачальник зобов’язується у 2021 році передати у встановлені строки у власність Покупця Товари за кодом ДК 021-2015 (CPV): 44170000-2 Плити, листи, стрічки та фольга, пов'язані з конструкційними матеріалами (Алюмінієві композитні панелі), що є придбання матеріалів, запасних частин, вузлів, обладнання та інструменту для виконання капітального ремонту трамвайних вагонів, в асортименті, кількості та за цінами, визначеними у Специфікації, що є невід'ємною частиною цього Договору, а Покупець зобов’язується прийняти цей Товар та оплатити його, за умови належної якості, кількості та супровідних документів.”
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 11.11.2021 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Дод.угода №2 до 6505.pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: 0d6aeb90cc7b4db4a83b13329a60d079
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1. Керуючись пунктом 1 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктами 4.5., 6.2.1., 9.6 цього Договору, Сторони погодились зменшити обсяги закупівлі, з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника, та викласти п.4.1. розділу 4 Договору в наступній редакції: “4.1. Джерело фінансування закупівлі за цим Договором є: власні кошти (кошти від господарської діяльності підприємства). Загальна сума цього Договору становить: 88 311,32 грн. (вісімдесят вісім тисяч триста одинадцять гривень 32 копійки) з урахуванням ПДВ, у тому числі ПДВ 14 718,56 грн. (чотирнадцять тисяч сімсот вісімнадцять гривень 56 копійок).”
    Номер додаткової угоди: 3
    Дата внесення змін до договору: 24.12.2021 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Дод.угода №3 до 6505.pdf
p7s
sign.p7s