• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

од ДК 021:2015-3019000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Штампи)

726.00 UAH без ПДВ
Номер: b4f7f90747774e3594340ffd7d41a023
Ідентифікатор договору: UA-2021-04-06-002736-a-a1
Замовник: Управління фінансів Михайлівської селищної ради Михайлівського району Запорізької області
Постачальник: ФОП "Чумак Любов Іванівна"
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Номер договору: 7
Дата підписання: 06.04.2021 11:23
Період дії договору: 06.04.2021 11:23 - 06.04.2021 11:23
Сума договору: 726.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Код ДК 021:2015-3019000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Штампи)
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 1 штуки
Період постачання 06.04.2021 - 13.04.2021
Місце постачання Відповідно до документації

Внесені зміни

    Номер: 654a55193a844643a05d8657ef15ef33
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: зміна ціни договору
    Номер додаткової угоди: 7
    Статус:
    Очікує публікації