• Спрощена закупівля
  • КЕП

Паперові рушники, серветки, туалетний папір, ДК 021:2015 33760000-5 - Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки

91 176.00 UAH з ПДВ
Номер: e492fa7732d04a1c802e29a80d56071e
Ідентифікатор договору: UA-2021-03-19-002500-a-b1
Замовник: відділ освіти виконавчого комітету Бердянської міської ради
Постачальник: ТОВ "БОРЕЙ-ТРЕЙД"
Класифікатор ДК 021:2015: 33760000-5 Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветкиАналіз за цим CPV
Номер договору: 178
Дата підписання: 15.04.2021 00:00
Період дії договору: 15.04.2021 00:00 - 31.12.2021 23:59
Сума договору: 91 176.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 15 196.00 UAH)
Оплачено: 91 176.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 15 196.00 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Паперові рушники
Код ДК 021:2015: 33763000-6 Паперові рушники для рук
Кількість 7000 рулон
Період постачання до 01.05.2021
Місце постачання 71118, Україна, Запорізька область, м.Бердянськ, вул.Університетська,33 (більш детально в оголошенні) На карті
Серветки
Код ДК 021:2015: 33764000-3 Паперові серветки
Кількість 3000 одиниця
Період постачання до 01.05.2021
Місце постачання 71118, Україна, Запорізька область, м.Бердянськ, вул.Університетська,33 (більш детально в оголошенні) На карті
Туалетний папір
Код ДК 021:2015: 33761000-2 Туалетний папір
Кількість 1400 рулон
Період постачання до 01.05.2021
Місце постачання 71118, Україна, Запорізька область, м.Бердянськ, вул.Університетська,33 (більш детально в оголошенні) На карті

Оплати

Платник
Одержувач
Сума
Статус
Док-ти
Відділ освіти виконкому Бердянської МР
ТОВ "БОРЕЙ-ТРЕЙД
Сума 91176.00 UAH
Статус
Оплачений
27.05.2021 11:03
Док-ти 1

Внесені зміни

    Номер: 93ec3b73e93e47fb99fe965e3983f933
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 14.05.2021 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
зміни 178-1.pdf