-
Переговорна процедура
-
КЕП
Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів
10 147.27
UAH з ПДВ
Номер:
562851dba0a54b36a665ce2728bd657f
Ідентифікатор договору:
UA-2021-04-05-006673-a-a1
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОБЛАСНИЙ ПЕРИНАТАЛЬНИЙ ЦЕНТР" ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
×
-
Код ЄДРПОУ:
26479164
-
Контактна особа:
Наталія Нижник +380412416727 nyzhnyknatalia530@gmail.com
-
Адреса:
10004, Україна, Житомирська область, м. Житомир, вул. Романа Шухевича, буд. 2-А
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ" ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
×
-
Код ЄДРПОУ:
38500095
-
Контактна особа:
Гриньов В.О. +380412421901
-
Адреса:
10031, Україна, Житомирська область, місто Житомир, ВУЛИЦЯ ПОКРОВСЬКА будинок 98-В
Класифікатор ДК 021:2015:
60130000-8 Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирівАналіз за цим CPV
Номер договору:
102
Дата підписання:
21.04.2021 17:00
Період дії договору:
21.04.2021 00:00 - 31.01.2022 00:00
Сума договору:
10 147.27 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 1 690.38 UAH)
Оплачено:
10 147.27 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 1 690.38 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Спеціалізований автомобіль швидкої медичної допомоги класу С, оснащений звуковим та світловим сигналом (Сітроен та/або еквівалент)
Кількість
10 послуга
Період постачання
до 31.12.2021
Спеціалізований автомобіль швидкої медичної допомоги класу С, оснащений звуковим та світловим сигналом (Шевроле та/або еквівалент)
Кількість
10 послуга
Період постачання
до 31.12.2021
Реанімобіль
Кількість
10 послуга
Період постачання
до 31.12.2021
Внесені зміни
- Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
a1fa1d54cede42c8848a50c6a56a3f36
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Сторони погодили внести зміни до пункту 1.1. та підпункту 2.1.1 ,2.1.3, 2.2.1, 2.2.5,2.1.5 та викласти в наступній редакції:
«1.1.У порядку та на умовах, визначених цим Договором, Постачальник зобов’язується надати Замовникові послуги Код згідно ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" - 60130000-8 Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів шляхом надання спеціалізованих санітарних транспортних засобів відповідно Додатку 1 до цього Договору, а Замовник зобов'язується приймати надані послуги та оплачувати їх вартість в порядку і на умовах цього Договору»
«2.1.1. Забезпечити надання у розпорядження Замовника спеціалізовані транспортні засоби у кількості та відповідності до письмової або у разі ектреної необхідності усної заявки Замовника (згідно телефонного замовлення або електронного листа) »
«2.1.3.Забезпечувати кожен спеціалізований транспортний засіб, що надається Замовнику, пальним у кількості, необхідній для його безперебійної роботи. У разі якщо під час використання Замовником спеціалізованого транспортного засобу виявиться неможливим продовження його використання за призначанням через технічні несправності, Виконавець надає Замовнику інший аналогічний спеціалізований транспортний засіб»
«2.1.5. На підставі подорожньої документації, оформленої Замовником у відповідності до умов цього Договору, Виконавець до 10 числа місяця наступного за звітним, складати та надавати Замовнику Акт прийняття-передачі наданих послуг та Акт звірки взаєморозрахунків за фактично надані послуги (раз в квартал) . Для цього Договору звітним є календарний місяць, впродовж якого Виконавець надавав Замовнику, а Замовник використовував спеціалізовані санітарні транспортні засоби»
«2.2.1.Використовувати спеціалізовані санітарні транспортні засоби, надані Виконавцем, виключно за їх прямим цільовим призначенням визначеного в Додатку 1 до цього Договору »
«2.2.5.Замовник До 20 числа, місяця наступного за звітним, підписати і повернути Виконавцеві Акт прийняття-передачі наданих послуг та Акт звірки взаєморозрахунків за фактично надані послуги (раз в квартал)»
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
22.04.2021 11:52
Статус:
Опубліковано
- Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер:
3d98f17a748c462b92b0a9fde680766e
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Керуючись ч 6ст41 ЗУ "Про публічні закупівлі" Сторони домовились продовжити строк дії Договору, та Договір набирає чинність з дня підписання і діє до 31.01.2022року.
Номер додаткової угоди:
2
Дата внесення змін до договору:
09.12.2021 17:27
Статус:
Опубліковано
- Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
d63eedf888974c7a9fd47a946c38b54e
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Виконавець та Замовник уклали додаткову угоду № 3 до Договору № 102 у зв*язку зі зміною банківських реквізитів та виклали в новій редакції
Номер додаткової угоди:
3
Дата внесення змін до договору:
09.12.2021 17:39
Статус:
Опубліковано
- Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер:
da9ea50b513541ea8b590eb63cdb39b3
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Керуючись ч.6 ст. 41 ЗУ " Про публічні закупівлі" (зі змінами) та п.9.5.9. Договору, сторони домовились дійшли взаємної згоди укласти цю Додаткову угоду в обсязі що не перевищує 20 % суми визначеної в Договорі.
2.Загальна вартість цього Договору складає : 77 171,39 грн (Сімдесят сім тисяч сто сімдесят одна гривні 39 коп.) у т.ч. ПДВ - 12 861,898 грн (Дванадцять тисяч вісімсот шісдесят одна гривня 898 коп.)
Номер додаткової угоди:
4
Дата внесення змін до договору:
27.01.2022 14:55
Статус:
Опубліковано
- Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Номер:
3b8b9840e5994284af5c4d2816a67baf
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Сторони погодили зменшити суму Договору на 67 023,12 грн (Шістдесят сім тисяч двадцять три гривні 12 коп.) з ПДВ та викласти п.3.1. Договору в наступній редакції: "3.1.Сума цього Договору становить : 10 148,27 грн (Десять тисяч сто сорок вісім гривень 27 коп.)у т.ч. ПДВ - 1 691,378 грн (Одна тисяча шістсот дев'яносто одна гривня 378 коп.)
Номер додаткової угоди:
5
Дата внесення змін до договору:
31.01.2022 16:02
Статус:
Опубліковано