• Спрощена закупівля
  • КЕП

Закупівля м’ясопродуктів (сардельки, сосиски, фарш яловичий) для організації харчування у закладах дошкільної освіти Жидачівської міської ради Львівської області

28 828.82 UAH без ПДВ
Номер: ecd493c5fd954da0b85a5d35e7ef633f
Ідентифікатор договору: UA-2021-03-19-003727-c-b1
Замовник: Відділ освіти Жидачівської міської ради
Постачальник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КАЛАШНИК ОЛЕСЯ МИРОНІВНА
Класифікатор ДК 021:2015: 15130000-8 М’ясопродуктиАналіз за цим CPV
Номер договору: 28-Ф
Дата підписання: 12.04.2021 09:00
Період дії договору: до 31.12.2021 00:00
Сума договору: 28 828.82 UAH без ПДВ
Оплачено: 28 828.82 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Згідно класифікатора ДК 021:2015 (CPV): 15130000-8 М’ясопродукти
Код ДК 021:2015: 15130000-8 М’ясопродукти
Кількість 269.871 кілограм
Період постачання до 31.12.2021
Місце постачання 81700, Україна, Львівська область, Жидачів, вул.Шашкевича М., будинок 2 На карті

Внесені зміни

    Номер: 4eeeeaea766b4b7991fe98447a787c18
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1. Сторони Договору погоджуються зменшити кількість товару (сардельки і сосиски на 290кг та фарш яловичий на 90,1286кг) та зменшити суму на 40041,68рн( сорок тисяч сорок одна грн. 68 коп.) і внести зміни у п.2.2. Договору та викласти його в наступній редакції: «2.2.Загальна сума договору становить: 28828,82( двадцять вісім тисяч вісімсот двадцять вісім грн. 82 коп.)» без ПДВ 2.Сторони погоджуються викласти Додаток1 до договору у наступній редакції:
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 20.12.2021 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Scan.pdf ф..pdf