-
Спрощена закупівля
-
КЕП
Капітальний ремонт з облаштування безбар’єрного середовища для доступності мало мобільних груп населення в рамках «Безбар’єрне середовище» Комунального некомерційного підприємства «Центр первинної медико-санітарної допомоги №2» Оболонського району м. Києва Амбулаторія сімейного лікаря №6 за адресою : 04202, м. Київ, вул. Макіївська,7 (ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», код ДК 021:2015 - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Договір підписано
306 388.82
UAH з ПДВ
Номер:
1107070cd972416790f227eb4d537b9d
Ідентифікатор договору:
UA-2021-03-04-003269-a-b1
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги №2" Оболонського району міста Києва
×
-
Код ЄДРПОУ:
23379143
-
Контактна особа:
Сорочук Наталія Олександрівна 380444269657 oblpol3@ukr.net
-
Адреса:
04202, Україна, Київська область, Київ, проспект Мінський, буд 8
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ТОВ "БУД-СТАРТ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
37936039
-
Контактна особа:
Олександр Коротницький +380963044097 budstart@ukr.net
-
Адреса:
02094, Україна, м. Київ, м. Київ, провулок ЧЕРВОНОГВАРДІЙСЬКИЙ, 2, ЛІТЕРА А, офіс 8
Класифікатор ДК 021:2015:
45450000-6 Інші завершальні будівельні роботиАналіз за цим CPV
Опис:
Договір підписано
Номер договору:
56
Дата підписання:
13.04.2021 11:00
Період дії договору:
13.04.2021 00:00 - 29.09.2021 00:00
Сума договору:
306 388.82 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 51 064.80 UAH)
Оплачено:
48 707.93 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 8 117.99 UAH)
Причини розірвання договору:
На підставі статей 651, 654 Цивільного Кодексу України та п.12.1. Договору підряду від 14 квітня 2021 року № 57 (далі – Договір) Замовник та Виконавець дійшли згоди розірвати Договір підряду №56 від 13.04.2021 на виконання робіт на об’єкті , Зменшити суму договору на 257680,89 грн. та викласти пункт 2.1. Договору в наступній редакції: « 2.1. Ціна Договору визначається в національній валюті України – гривні, та становить 48707,93 грн. (сорок вісім тисяч сімсот сім грн. 93 коп.), в тому числі ПДВ 8117,99 грн.».
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Капітальний ремонт з облаштування безбар’єрного середовища для доступності мало мобільних груп населення в рамках «Безбар’єрне середовище» Комунального некомерційного підприємства «Центр первинної медико-санітарної допомоги №2» Оболонського району м. Києва Амбулаторія сімейного лікаря №6 за адресою : 04202, м. Київ, вул. Макіївська,7
Кількість
1 роботи
Період постачання
до 01.07.2021
Внесені зміни
- Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Номер:
6725e601805541638097ee89546182d9
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
На підставі пункту 5 частини 5 статті 41 Закону України “Про публічні закупівлі” та пункту 15.1.3. Договору у зв’язку із узгодженням зміни ціни в бік зменшення (без зміни обсягу та якості робіт) внесено зміни в п. 2.1 "Ціна договору" та відповідно зменшено ціну договору на суму витрат на вартість здійснення технічного нагляду та вартість експертизи проектної документації.
Номер додаткової угоди:
ДУ №1 до договору № 56
Дата внесення змін до договору:
15.04.2021 12:00
Статус:
Опубліковано
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
b4e26598f5a649079f5ae1f7cccc560b
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
На підставі частини 5 статті 41 Закону України “Про публічні закупівлі” та пункту 4.4. Договору, Сторони дійшли згоди внести до Договору зміни та подовжити термін виконання робіт до 31.08.2021р.
Номер додаткової угоди:
ДУ №2 до договору підряду від 13.04.2021 № 56
Дата внесення змін до договору:
28.07.2021 17:00
Статус:
Опубліковано