• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

КАНЦЕЛЯРСЬКІ ТОВАРИ (типографські бланки)

7 790.00 UAH з ПДВ
Номер: 04d2cb318e484470b30d8d3e7b978e7d
Ідентифікатор договору: UA-2021-03-30-001924-c-c1
Замовник: Управління праці та соціального захисту населення Синельниківської міської ради
Постачальник: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО СИНЕЛЬНИКІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ "СИНЕЛЬНИКІВСЬКА ДРУКАРНЯ"
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Номер договору: 37
Дата підписання: 29.03.2021 10:43
Період дії договору: 29.03.2021 00:00 - 31.12.2021 00:00
Сума договору: 7 790.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 1 298.33 UAH)
Оплачено: 7 790.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 1 298.33 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
КАНЦЕЛЯРСЬКІ ТОВАРИ (типографські бланки)
Код ДК 021:2015: 30192700-8 Канцелярські товари
Кількість 6800 штуки
Період постачання 29.03.2021 - 31.12.2021
Місце постачання 52500, Україна, Дніпропетровська область, м.Синельникове, вул.Довженка ,36 На карті

Внесені зміни

    Номер: eba22694c884441db1d4a70e43f3772d
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до змін таких ставок та/або пільг з оподаткування (Закон)
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: В зв"язку з анулюванням реєстрації платника податків на додану вартість з 01.12.2021 року згідно підпункту а п.184,1 ст.184 розділу 5 Податкового кодексу України ,зменшити суму ПДВ за договором на 320,00грн.
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 15.12.2021 10:12
    Статус:
    Опубліковано
pdf
дод угод.pdf
p7s
sign.p7s