• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне

2 136.00 UAH без ПДВ
Номер: f59c3d23785146bf9aaec88263cafbd3
Ідентифікатор договору: UA-2021-03-30-000701-b-b1
Замовник: КОМУНАЛЬНИЙ ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД КОМБІНОВАНОГО ТИПУ "ЯСЛА-САДОК №90 "КАЛИНКА" МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ"
Постачальник: ГОВОРУХІНА КАТЕРИНА ІГОРІВНА
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Номер договору: 90/2
Дата підписання: 26.03.2021 09:27
Період дії договору: 26.03.2021 00:00 - 31.12.2021 00:00
Сума договору: 2 136.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Папір А4 500 арк 80 g/m "С" Premium)
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 24 штуки
Період постачання 26.03.2021 - 01.06.2021
Місце постачання 87531, Україна, Донецька область, Маріуполь, пр. Металургів 165-А На карті

Внесені зміни

    Номер: b2bc007ef9c845ba8ce21b6177b44e90
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: На майданчику було помилково вказано в розділі «Умови оплати», Період (днів) 15 (банківські), а потрібно було вказати «30 (банківські)».
    Номер додаткової угоди: протокол технічної помилки
    Дата внесення змін до договору: 13.04.2021 14:42
    Статус:
    Опубліковано
pdf
протокол папір.pdf
p7s
sign.p7s