• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

2 061.84 UAH без ПДВ
Номер: 226e15a97493441a95bf27aaba560aec
Ідентифікатор договору: UA-2021-03-29-006266-c-b1
Замовник: Одеський геріатричний будинок - інтернат
Постачальник: Фізична особа - підприємець Богач Андрій Олександрович
Класифікатор ДК 021:2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної технікиАналіз за цим CPV
Номер договору: 27
Дата підписання: 29.03.2021 16:13
Період дії договору: 29.03.2021 00:00 - 31.12.2021 00:00
Сума договору: 2 061.84 UAH без ПДВ
Оплачено: 2 061.84 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Заправка картридж Canon 712 (HP CB 436А)
Код ДК 021:2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Кількість 1 штуки
Період постачання до 31.12.2021
Місце постачання
Ремонт МФУ Samsung SCX 3200
Код ДК 021:2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Кількість 1 штуки
Період постачання до 31.12.2021
Місце постачання
Заправка картридж Samsung МL -1661(MLT-D104S)
Код ДК 021:2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Кількість 3 штуки
Період постачання до 31.12.2021
Місце постачання
Заправка картридж HP Q 2612A
Код ДК 021:2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Кількість 1 штуки
Період постачання до 31.12.2021
Місце постачання
Заправка картридж HP Laser Jet 1018
Код ДК 021:2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Кількість 1 штуки
Період постачання до 31.12.2021
Місце постачання
Заправка картридж Canon С –ЕХ V 14
Код ДК 021:2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Кількість 1 штуки
Період постачання до 31.12.2021
Місце постачання

Внесені зміни

    Номер: 98931e9efcf443f6b1d9a88c64f6c60e
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: додаткова угода укладена у зв'язку з виникненням додаткової потреби Замовника та відповідно збільшення загальної суми договору на 811,84 грн, при цьому загальна вартість не перевіщує гранічні межі, встановлені законом для проведення процедур без застосування електронної системи закупівель Технічні можливості майданчику, обраного Замовником для проведення закупівель, передбачають випадки внесення змін до істотних умов лише договорів, укладених за результатами процедур закупівлі/спрощеної закупівлі, а так як зазначений договір був укладений без використання електронної системи закупівель, причиною змін до договору технічно обрано причину - зменшення обсягів закупівлі
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 02.12.2021 00:00
    Статус:
    Опубліковано
p7s
sign.p7s