• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

«Кейтерингові послуги» (ДК 021:2015: 55520000-1 Послуги з організації шкільного харчування )

11 800.00 UAH без ПДВ
Номер: 2db6d725cec84e6fa13b841c082fd30d
Ідентифікатор договору: UA-2021-03-26-005166-a-b1
Замовник: Середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 55 м.Львова
Постачальник: ФОП Семків Ірина Йосифівна
Класифікатор ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послугиАналіз за цим CPV
Номер договору: 1/21
Дата підписання: 25.03.2021 00:00
Період дії договору: 25.03.2021 00:00 - 31.03.2022 23:59
Сума договору: 11 800.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Кейтерингові послуги
Код ДК 021:2015: 55524000-9 Кейтерингові послуги для шкіл
Кількість 1 послуга
Період постачання 18.02.2021 - 31.03.2021
Місце постачання 79013, Україна, Львівська область, м. Львів, вул. Ст. Бандери, 91 На карті

Внесені зміни

    Номер: 8d5b714bb87046a19682192bb9a5d921
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Сторони домовились продовжити термін дії Договору № 2021/3 від 24 березня 2021р. про закупівлю послуг шкільної їдальні за державні кошти на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2022 року в обсязі, що не перевищуватиме 20% суми, визначеної в Договорі, а саме до 31.03.2022р.
    Номер додаткової угоди: 4
    Дата внесення змін до договору: 30.12.2021 00:00
    Статус:
    Опубліковано
    Номер: 32ea34de106341e6b149d989197634fe
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Під час оприлюднення Додаткової угоди №4 до Договору № 2021/3 від 24 березня 2021р. Уповноваженою особою було здійснено помилку – підкріплення Додаткової угоди не до коректного договору (з даним постачальником укладено декілька договорів щодо надання послуг). У зв’язку з тим, що здійснено оприлюднення даної Додаткової угоди на електронному майданчику та відсутня можливість видалення Додаткової угоди з даного договору, є необхідність врегулювати дане питання, а також питання строку дії Договору, адже внаслідок оприлюднення Додаткової угоди строк Договору було продовжено до 31.03.2022 р.
    Номер додаткової угоди: 71
    Дата внесення змін до договору: 30.12.2021 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ 4 Семків І.pdf