-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
«Кейтерингові послуги» (ДК 021:2015: 55520000-1 Послуги з організації шкільного харчування )
11 800.00
UAH без ПДВ
Номер:
2db6d725cec84e6fa13b841c082fd30d
Ідентифікатор договору:
UA-2021-03-26-005166-a-b1
Замовник:
Середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 55 м.Львова
×
-
Код ЄДРПОУ:
20834374
-
Контактна особа:
Крупняк Маріанна Ростиславівна +380634221317 maryanakrupnyak@gmail.com
-
Адреса:
79013, Україна, Львівська область, Львів, вул. Ст. Бандери, 91
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ФОП Семків Ірина Йосифівна
×
-
Код ЄДРПОУ:
2302018323
-
Контактна особа:
Семків Ірина Йосифівна +380990370866
-
Адреса:
81092, Україна, Львівська область, с. Бірки, вул. Коновальця 9
Класифікатор ДК 021:2015:
55520000-1 Кейтерингові послугиАналіз за цим CPV
Номер договору:
1/21
Дата підписання:
25.03.2021 00:00
Період дії договору:
25.03.2021 00:00 - 31.03.2022 23:59
Сума договору:
11 800.00 UAH без ПДВ
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Кейтерингові послуги
Кількість
1 послуга
Період постачання
18.02.2021 - 31.03.2021
Внесені зміни
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
8d5b714bb87046a19682192bb9a5d921
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Сторони домовились продовжити термін дії Договору № 2021/3 від 24 березня 2021р. про закупівлю послуг шкільної їдальні за державні кошти на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2022 року в обсязі, що не перевищуватиме 20% суми, визначеної в Договорі, а саме до 31.03.2022р.
Номер додаткової угоди:
4
Дата внесення змін до договору:
30.12.2021 00:00
Статус:
Опубліковано
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
32ea34de106341e6b149d989197634fe
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Під час оприлюднення Додаткової угоди №4 до Договору № 2021/3 від 24 березня 2021р. Уповноваженою особою було здійснено помилку – підкріплення Додаткової угоди не до коректного договору (з даним постачальником укладено декілька договорів щодо надання послуг). У зв’язку з тим, що здійснено оприлюднення даної Додаткової угоди на електронному майданчику та відсутня можливість видалення Додаткової угоди з даного договору, є необхідність врегулювати дане питання, а також питання строку дії Договору, адже внаслідок оприлюднення Додаткової угоди строк Договору було продовжено до 31.03.2022 р.
Номер додаткової угоди:
71
Дата внесення змін до договору:
30.12.2021 00:00
Статус:
Опубліковано