-
Спрощена закупівля
-
КЕП
ДК 021:2015 "30230000-0 Компютерне обладнання " (Лазерні принтери)
83 770.00
UAH без ПДВ
Номер:
a7d11bff76f94b8b970b9ac11ca13b53
Ідентифікатор договору:
UA-2021-03-09-006281-c-c1
Замовник:
ІВАНОВЕЦЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
×
-
Код ЄДРПОУ:
04350487
-
Контактна особа:
Віра Кузма +380953389996 ivanivtsi.s-r@meta.ua
-
Адреса:
89622, Україна, Закарпатська область, Мукачівський р-н, с. Іванівці, вул. МИРУ, буд. 15
-
Категорія:
Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Постачальник:
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПАВЛОВА ВІКТОРІЯ МИКОЛАЇВНА
×
-
Код ЄДРПОУ:
2499113588
-
Контактна особа:
Лозко Илья 380662698833 SMARTRADEUA@GMAIL.COM
-
Адреса:
08325 , Україна, Київська область, Щасливе, 08325, Київська обл., Бориспільський район, село Щасливе, ВУЛИЦЯ МАЛЬОВНИЧА, будинок 12
Класифікатор ДК 021:2015:
30230000-0 Комп’ютерне обладнанняАналіз за цим CPV
Номер договору:
72
Дата підписання:
06.04.2021 15:00
Період дії договору:
06.04.2021 00:00 - 31.12.2021 00:00
Сума договору:
83 770.00 UAH без ПДВ
Оплачено:
83 770.00 UAH без ПДВ
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Лазерні принтери
Кількість
7 штуки
Період постачання
до 01.04.2021
Місце постачання
Відповідно до документації
Внесені зміни
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
3bb5829572fd4cb483ba1c0c10ad36a2
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер додаткової угоди:
Додаткова угода №1 до договору №72
Дата внесення змін до договору:
16.04.2021 14:00
Статус:
Опубліковано