-
Відкриті торги
-
КЕП
45310000-3 - Електромонтажні роботи (проведення демонтажу та монтажу лікарняного ліфта у будівлі №68 в/м №11 ВМКЦ Південного регіону)
286 431.60
UAH з ПДВ
Номер:
b1adf6168b414ad092dbb2985dc6c187
Ідентифікатор договору:
UA-2021-03-02-002845-c-b1
Замовник:
Військово-медичний клінічний центр Південного регіону
×
-
Код ЄДРПОУ:
08199969
-
Контактна особа:
Бондаренко Сергій +380487258212 vmkstender@ukr.net
-
Адреса:
65044, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Пироговська, буд. 2
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ТОВ "ТМК САТУРН"
×
-
Код ЄДРПОУ:
39112660
-
Контактна особа:
Костянтин Тищенко +380984937308 tmksaturn@meta.ua
-
Адреса:
65059, Україна, Одеська область, місто Одеса, ЛЮСТДОРФСЬКА ДОРОГА , будинок 13, квартира 243А
Класифікатор ДК 021:2015:
45310000-3 Електромонтажні роботиАналіз за цим CPV
Номер договору:
104
Дата підписання:
06.04.2021 00:00
Період дії договору:
06.04.2021 00:00 - 31.12.2021 23:59
Сума договору:
286 431.60 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 13 639.60 UAH)
Оплачено:
286 431.60 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 13 639.60 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
45310000-3 - Електромонтажні роботи (проведення демонтажу та монтажу лікарняного ліфта у будівлі №68 в/м №11 ВМКЦ Південного регіону)
Кількість
1 послуга
Період постачання
до 31.12.2021
Внесені зміни
- Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
c9c504be4d8c43498f9ee08d9723f0e1
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
1. Сторони погодились змінити та доповнити наступні пункти Договору: 1.1, Пункт 3, підпункт 3.1. Договору викласти в наступній редакції: Вартість послуг (робіт) Підрядника є динамічною, та визначається за домовленістю Сторін а підставі затвердженої проектно-кошторисної документації у відповідності з ДСТУ Б ДЛ .1-1:2013 та попередня вартість становить 286 431,60 грн. (двісті вісімдесят шість тисяч чотириста тридцять одна грн. 60 коп.) (в тому числі ПДВ 13 639,60 грн.) Вартість послуг (робіт), які необхідно оплатити, визначаються на підставі затрат Підрядника складених у відповідності з ДСТУ Б Д. 1.1-1:2013, представлених по Ф-КБЗ на підставі фактичних об'ємів наданих послуг (робіт). 1.2. Пункт 3 Договору доповнити підпунктом: 3.8. Тип оплати: післяоплата за надані послуги здійснюється протягом 15 календарних днів з моменту підписання акту виконаних робіт Ф-КБ2в.
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
09.04.2021 00:00
Статус:
Опубліковано