• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Автотранспортні послуги по забезпеченню водою об'єктів Замовника

35 856.83 UAH з ПДВ
Номер: b16e58badf92439a92e7994c350159aa
Ідентифікатор договору: UA-2021-03-25-007314-a-a1
Замовник: Комунальне підприємство "Комбінат комунальних підприємств"
Постачальник: Маріупольське комунальне підприємство зеленого будівництва
Класифікатор ДК 021:2015: 60180000-3 Прокат вантажних транспортних засобів із водієм для перевезення товарівАналіз за цим CPV
Номер договору: 35/21
Дата підписання: 25.03.2021 00:00
Період дії договору: 25.03.2021 00:00 - 31.12.2021 23:59
Сума договору: 35 856.83 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 5 976.14 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Автотранспортні послуги по забезпеченню водою об'єктів Замовника
Код ДК 021:2015: 60180000-3 Прокат вантажних транспортних засобів із водієм для перевезення товарів
Кількість 14 послуга
Період постачання 01.04.2021 - 31.12.2021
Місце постачання 87500, Україна, Донецька область, місто Маріуполь, кладовища м. Маріуполя, Донецької області. Адреса кладовищ надані в  Додатку № 1 до договору про надання послуг На карті

Внесені зміни

    Номер: 34001520567d48688a0e3366311852c5
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Згідно ДУ 1 до договору, у зв’язку із зміною банківських реквізитів «Замовника», керуючись п. 8.4 Договору, Сторони домовилися внести відповідні зміни до Договору та викласти реквізити «Замовника», що містяться в Розділі 10 Договору « Місцезнаходження і реквізити Сторін» у новій редакції
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 28.05.2021 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Зеленбуд дог 35 21 ДУ 1-зміна реквізитів.pdf
    Номер: 6fdb55f150ee410b92872f05eddfde0c
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Згідно ДУ 2 до договору, 1. Рішенням Маріупольської міської ради № 8/9-806 від 28.07.2021р «Про перейменування комунального підприємства «Комбінат комунальних підприємств» та затвердження Статуту комунального підприємства» з 01.08.2021р Комунальне підприємство «Комбінат комунальних підприємств» (код ЄДРПОУ 03343226) перейменовано у Комунальне підприємство Маріупольської міської ради «Ритуальна служба» (скорочена назва КП ММР «Ритуальна служба» (код ЄДРПОУ 03343226). Керуючись п. 8.4 Договору, на підставі державної реєстрації Статуту «Замовника» у новій редакції, у зв’язку із перейменуванням «Замовника» у Комунальне підприємство Маріупольської міської ради «Ритуальна служба», зміною електронної адреси «Замовника», Сторони домовились: 1.1 По всьому тексту Договору, його додатків та Додаткових угод до договору у всіх відмінках змінити найменування «Замовника» з Комунального підприємства «Комбінат комунальних підприємств» на Комунальне підприємство Маріупольської міської ради «Ритуальна служба» 1.2. Внести зміни до Договору та викласти реквізити «Замовника» у наступній редакції: Замовник: Комунальне підприємство Маріупольської міської ради «Ритуальна служба» 87515, Україна, Донецька обл., м. Маріуполь, вул. Грецька, буд 41 ЄДРПОУ 03343226 р/р UA488201720344310006000022081 в Держказначейській службі України, м.Київ Свідоцтво платника ПДВ № 200011696 ІПН 033432205815 тел. (0629) 33-51-47, 47-00-81 ел.адрес:kp.mmr.rs@gmail.com
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 04.08.2021 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Зеленбуд дог 35 21 ДУ 2-зміна назви.pdf
    Номер: 6808b17c5f2c42ec93c6a1414a376fca
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Згідно ДУ 3 до договору, На підставі п.1.3, п.3.5, п.3.7, п.3.8, п 7.4. Договору, у зв'язку з відсутністю подальших фактичних потреб Замовника у послугах, Сторони дійшли згоди щодо зменшення обсягу закупівлі послуг, у зв’язку з цим домовилися про наступне: 1.1 Зменшити на 45 м³ кількість необхідної води. Пункт 1.2. Договору викласти у наступній редакції: «1.2. Кількість необхідної води 119 м³.». 1.2. Зменшити суму договору на 13444,32 грн. у т.ч. ПДВ — 2240,72 грн. Пункт 3.2. Договору викласти у наступній редакції: «3.2. Ціна послуг за цим Договором визначається згідно з розрахунком вартості наданих автотранспортних послуг (додаток № 1) та складає 35 856,83грн., у тому числі ПДВ — 5976,14 грн.» 1.3 Внести змін до Додатку № 1 до Договору про надання послуг № 35/21 від 25.03.2021 року та викласти його у редакції Додатку № 1 до цієї додаткової угоди. (Додається)
    Номер додаткової угоди: 3
    Дата внесення змін до договору: 10.12.2021 00:00
    Статус:
    Опубліковано