• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Офісне устаткування та приладдя різне (канцелярське)

20 000.00 UAH без ПДВ
Номер: 29b0c0dfb1a04ccabcb5623776f16f8b
Ідентифікатор договору: UA-2021-03-25-005184-c-b1
Замовник: Відділ житлово-комунального господарства, транспортного сполучення та благоустрою Донецької селищної ради
Постачальник: Фізична особа-підприємець Василенко Олена Олександрівна
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Номер договору: 24/03
Дата підписання: 24.03.2021 00:00
Період дії договору: 24.03.2021 00:00 - 31.12.2021 23:59
Сума договору: 20 000.00 UAH без ПДВ
Оплачено: 20 000.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Офісне устаткування та приладдя різне (канцелярське)
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 50 штуки
Період постачання до 31.12.2021
Місце постачання 64250, Україна, Харківська область, Донець, Центральна, 40 На карті

Внесені зміни

    Номер: d2c28eb545874b529921b49a9a7e4105
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Зменшення ціни договору за згодою сторін
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 03.11.2021 00:00
    Статус:
    Опубліковано