-
Відкриті торги
-
КЕП
Послуги з організації гарячого харчування учнів ліцею № 18 Івано-Франківської міської ради
п.8 ч.5 та ч.6 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VII (зі змінами)
819 000.00
UAH без ПДВ
Номер:
742f194af35a42efaa300de98ac39709
Ідентифікатор договору:
UA-2021-03-05-009980-c-a1
Замовник:
ЛІЦЕЙ №18 ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
×
-
Код ЄДРПОУ:
20559135
-
Контактна особа:
Вікторія Євченко +380997909728 vika.nika777@gmail.com
-
Адреса:
76008, Україна, Івано-Франківська область, місто Івано-Франківськ, ВУЛИЦЯ ТРОЛЕЙБУСА, будинок 7
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ФОП Кіт Василь Васильович
×
-
Код ЄДРПОУ:
3325116576
-
Контактна особа:
Кіт Василь Васильович +380506188713 kit140101@meta.ua
-
Адреса:
76005, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, вул. Довженка 3А кв. 53
Класифікатор ДК 021:2015:
55520000-1 Кейтерингові послугиАналіз за цим CPV
Опис:
п.8 ч.5 та ч.6 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VII (зі змінами)
Номер договору:
1/2021
Дата підписання:
05.04.2021 12:20
Період дії договору:
05.04.2021 00:00 - 31.03.2022 00:00
Сума договору:
819 000.00 UAH без ПДВ
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з організації гарячого харчування учнів ліцею № 18 Івано-Франківської міської ради
Кількість
1 послуга
Період постачання
до 31.03.2022
Місце постачання
76008, Україна, Івано-Франківська область, м. Івано-Франківськ, вулиця Тролейбусна, 7
На карті
Оплати
Платник
Одержувач
Сума
Статус
Док-ти
Ліцей № 18 ІФ МР
IBAN:UA748201720344290001000109210
ФОП Кіт Василь Васильович
IBAN:UA913365030000026006500989031
Сума
28000.00 UAH
Статус
Оплачений
07.06.2021 09:40
Док-ти
1
Ліцей № 18 ІФ МР
IBAN:UA748201720344290001000109210
ФОП Кіт Василь Васильович
IBAN:UA913365030000026006500989031
Сума
650.00 UAH
Статус
Оплачений
20.08.2021 10:32
Док-ти
1
Ліцей № 18 ІФ МР
IBAN:UA748201720344290001000109210
ФОП Кіт Василь Васильович
IBAN:UA913365030000026006500989031
Сума
2700.00 UAH
Статус
Оплачений
20.08.2021 10:32
Док-ти
1
Ліцей № 18 ІФ МР
IBAN:UA748201720344290001000109210
ФОП Кіт Василь Васильович
IBAN:UA913365030000026006500989031
Сума
78100.00 UAH
Статус
Оплачений
20.08.2021 10:32
Док-ти
1
Ліцей № 18 ІФ МР
IBAN:UA748201720344290001000109210
ФОП Кіт Василь Васильович
IBAN:UA913365030000026006500989031
Сума
9280.00 UAH
Статус
Оплачений
20.08.2021 10:32
Док-ти
1
Ліцей № 18 ІФ МР
IBAN:UA748201720344290001000109210
ФОП Кіт Василь Васильович
IBAN:UA913365030000026006500989031
Сума
11300.00 UAH
Статус
Оплачений
20.08.2021 10:32
Док-ти
1
Ліцей № 18 ІФ МР
IBAN:UA748201720344290001000109210
ФОП Кіт Василь Васильович
IBAN:UA913365030000026006500989031
Сума
2810.00 UAH
Статус
Оплачений
20.08.2021 10:32
Док-ти
1
Ліцей № 18 ІФ МР
IBAN:UA748201720344290001000109210
ФОП Кіт Василь Васильович
IBAN:UA913365030000026006500989031
Сума
4610.00 UAH
Статус
Оплачений
20.08.2021 10:32
Док-ти
1
Ліцей № 18 ІФ МР
IBAN:UA748201720344290001000109210
ФОП Кіт Василь Васильович
IBAN:UA913365030000026006500989031
Сума
22650.00 UAH
Статус
Оплачений
20.08.2021 10:32
Док-ти
1
Ліцей № 18 ІФ МР
IBAN:UA748201720344290001000109210
ФОП Кіт Василь Васильович
IBAN:UA913365030000026006500989031
Сума
12000.00 UAH
Статус
Оплачений
12.11.2021 10:03
Док-ти
1
Ліцей № 18 ІФ МР
IBAN:UA748201720344290001000109210
ФОП Кіт Василь Васильович
IBAN:UA913365030000026006500989031
Сума
30700.00 UAH
Статус
Оплачений
12.11.2021 10:03
Док-ти
1
Ліцей № 18 ІФ МР
IBAN:UA748201720344290001000109210
ФОП Кіт Василь Васильович
IBAN:UA913365030000026006500989031
Сума
81120.00 UAH
Статус
Оплачений
12.11.2021 10:03
Док-ти
1
Внесені зміни
- Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер:
a054e804ad3a4217a863894bad8926e1
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Керуючись частиною 5 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VII (зі змінами), та для забезпечення безперебійного забезпечення послугами: ДК 021:2015 - 55520000-1 Кейтерингові послуги (Послуги з організації шкільного харчування учнів ліцею №18 Івано-Франківської міської ради ), відповідно до якої дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% від суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку, а також згідно з пунктом 10.3 договору №1/2021 від 05.04.2021 року. Сторони дійшли згоди продовжити дію договору №1/2021 від 05.04.2021 року (далі- Договір) на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, а саме до 31.03.2022 р., в в обсязі, що не перевищує 20% від суми, визначеної в Договорі
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
30.12.2021 10:40
Статус:
Опубліковано
- Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер:
e0fbe21d4ae94a7fa6f59a2ba4baf4bf
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Згідно п.8 ч.5 та ч.6 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VII (зі змінами), п.6.4.3 та п.11.5 Договору №1/2021 про закупівлю послуг з організації шкільного харчування учнів за бюджетні кошти від 05 квітня 2021 року (надалі – «Основний договір») та для безперебійного забезпечення послугами: ДК 021:2015 - 55520000-1 Кейтерингові послуги (Послуги з організації шкільного харчування учнів ліцею №18 Івано-Франківської міської ради ) (надалі – «Послуги»), Сторони погодились продовжити дію Основного договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в Основному договорі.
Номер додаткової угоди:
2
Дата внесення змін до договору:
30.03.2022 11:56
Статус:
Опубліковано