• Відкриті торги
  • КЕП

90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (Послуги зі збору та централізованого вивезення твердих побутових відходів)

287 329.72 UAH з ПДВ
Номер: dff8e0790dcd49d9bf4e69d15d091d05
Ідентифікатор договору: UA-2021-03-01-001714-b-c1
Замовник: Державний вищий навчальний заклад "Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана"
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОФПЕРЕРОБКА"
Класифікатор ДК 021:2015: 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттямАналіз за цим CPV
Номер договору: 22-21-1
Дата підписання: 17.05.2021 15:30
Період дії договору: до 31.05.2022 00:00
Сума договору: 287 329.72 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 47 888.28 UAH)
Оплачено: 287 329.72 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 47 888.28 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги зі збору та централізованого вивезення твердих побутових відходів
Код ДК 021:2015: 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Кількість 3900 метри кубічні
Період постачання до 31.12.2021
Місце постачання Відповідно до документації

Внесені зміни

    Номер: 38159050d7e84b6d85a4fa9aa9d305ee
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Сторони дійшли взаємної згоди зменшити обсяги закупівлі, виклавши пункти 6.2., 6.3., 11.1. Договору в наступній редакції: «6.2. Сторони узгодили, що обсяг надання послуг за цим Договором складає: 3 900 м3». «6.3. Загальна вартість надання Виконавцем послуг з вивезення ТПВ становить: 406 575,00 грн. (чотириста шість тисяч п’ятсот сімдесят п’ять грн. 00 коп.), крім того ПДВ 81 315,00 грн. (вісімдесят одна тисяча триста п’ятнадцять грн. 00 коп.), всього з ПДВ 487 890,00 грн. (чотириста вісімдесят сім тисяч вісімсот дев’яносто грн. 00 коп.)». «11.1. Цей Договір набирає чинності з дня його підписання Сторонами та діє до 31 грудня 2021 року, але за будь-якої умови, у тому числі в частині розрахунків – до моменту повного виконання Сторонами зобов’язань, що виникли протягом його дії. Термін надання послуг: з 01.06.2021 до 31.12.2021 включно, в обсягах визначених в п. 6.2. Договору».
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 17.05.2021 15:40
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Додаткова угода 1_Профпереробка.pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: f2db368eff904879835d02d31ea702f1
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1. Сторони, керуючись нормами Закону України «Про публічні закупівлі», чинного цивільного та господарського законодавства, дійшли взаємної згоди внести зміни до Договору, виклавши пункт 2.3. та підпункт 3.2.9. пункту 3.2. Договору в наступній редакції: «2.3. Для вивезення ТПВ за контейнерною схемою використовується технічно справні контейнери місткістю 1,1 куб. метрів, які належать на праві власності Виконавцю та передаються Замовнику в тимчасове безоплатне користування на термін дії Договору на підставі Акту прийому – передачі контейнерів (Додаток 2 до Договору), який є невід’ємною частиною Договору. Вартість одного пластикового контейнера з кришкою місткістю 1,1 м3 становить 7 000,00 грн. з ПДВ, вартість одного металевого контейнера місткістю 1,1 м3 становить 9 590,00 грн. з ПДВ». «3.2.9. у випадку втрати контейнера/контейнерів, що належать на праві власності Виконавцю – за його вимогою компенсувати вартість втраченого контейнера/контейнерів». 2. Викласти Графік надання послуг зі збору та централізованого вивезення твердих побутових відходів (Додаток 1 до Договору), який є невід’ємною частиною Договору, в новій редакції, що додається. 3. Доповнити Договір Актом прийому – передачі контейнерів (Додаток 2 до Договору), який є невід’ємною частиною Договору, що додається.
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 01.06.2021 08:30
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ № 2 до Договору № 22-21-1.pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: 3d0eafe1c4b74210a06f597a00eb949a
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1. У зв’язку із зменшенням обсягів закупівлі, з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника, зменшити плановий розмір коштів на 2021 р. на суму 246659,64 грн. (двісті сорок шість тисяч шістсот п’ятдесят дев’ять гривень 64 копійки) в т.ч. ПДВ 41109,94 грн., внести зміни до п. 6.2, п. 6.3 Договору та викласти їх у наступній редакції: «6.2. Сторони узгодили, що обсяг надання послуг за цим Договором складає: 1928,3002 м3». «6.3. Загальна вартість надання Виконавцем послуг з вивезення ТПВ становить: 201025,30 грн. (двісті одна тисяча двадцять п’ять гривень 30 копійок), крім того ПДВ 40205,06 грн. (сорок тисяч двісті п’ять гривень 06 копійок), всього з ПДВ 241230,36 грн. (двісті сорок одна тисяча двісті тридцять гривень 36 копійок)».
    Номер додаткової угоди: 3
    Дата внесення змін до договору: 28.12.2021 11:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ № 3 до Договору № 22-21-1.pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: 9c905a88d4514039a11360d7276e3b78
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1. Продовжити строк дії Договору, внести зміни до п. 11.1 Договору і викласти його в наступній редакції: «11.1. Цей Договір набирає чинності з дня його підписання Сторонами та діє до 31 січня 2022 року, але за будь-якої умови, у тому числі в частині розрахунків – до моменту повного виконання Сторонами зобов’язань, що виникли протягом його дії».
    Номер додаткової угоди: 4
    Дата внесення змін до договору: 29.12.2021 11:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ № 4 до Договору № 22-21-1.pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: 8255f811212645f5835a087465e1a07e
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1. У зв`язку із необхідністю проведення Замовником процедури закупівлі послуг зі збору та вивезення твердих побутових відходів на початку 2022 року, Сторони прийшли до згоди збільшити обсяг закупівлі на суму, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в Договорі, а саме на 48246,07 грн., внести зміни до п. 6.2, п. 6.3, п. 11.1 Договору та викласти їх у наступній редакції: «6.2. Сторони узгодили, що обсяг надання послуг за цим Договором складає: 2313,9602 м3». «6.3. Загальна вартість надання Виконавцем послуг з вивезення ТПВ становить: 241230,36 грн. (двісті сорок одна тисяча двісті тридцять гривень 36 копійок), крім того ПДВ 48246,07 грн. (сорок вісім тисяч двісті сорок шість гривень 07 копійок), всього з ПДВ 289476,43 грн. (двісті вісімдесят дев’ять тисяч чотириста сімдесят шість гривень 43 копійки).». «11.1. Цей Договір набирає чинності з дня його підписання Сторонами та діє до 28 лютого 2022 року, але за будь-якої умови, у тому числі в частині розрахунків – до моменту повного виконання Сторонами зобов’язань, що виникли протягом його дії.».
    Номер додаткової угоди: 5
    Дата внесення змін до договору: 06.01.2022 14:30
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ № 5 до Договору № 22-21-1.pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: ff774603b2194856bf6d09ec4f03cf0a
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Продовжити строк дії Договору, внести зміни до п. 11.1 Договору і викласти його в наступній редакції: «11.1. Цей Договір набирає чинності з дня його підписання Сторонами та діє до 31 травня 2022 року, але за будь-якої умови, у тому числі в частині розрахунків – до моменту повного виконання Сторонами зобов’язань, що виникли протягом його дії. Термін надання послуг: з 01.06.2021 до 20.02.2022 включно, в обсягах визначених в п. 6.2 Договору.».
    Номер додаткової угоди: 6
    Дата внесення змін до договору: 28.02.2022 10:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ 6.pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: a2ce9fa5e4704c6e8cf13ae704bf6600
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: У зв`язку із допущенням технічної помилки та погодженням зменшення обсягів закупівлі, з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника, зменшити плановий розмір коштів на 2022 р. на суму 2 146,71 грн. (дві тисячі сто сорок шість гривень 71 коп.), в т.ч. ПДВ 357,79 грн., внести зміни до п. 6.2, п. 6.3 Договору та викласти їх у наступній редакції: «6.2. Сторони узгодили, що обсяг надання послуг за цим Договором складає: 2296,8 м3, у тому числі за 2021 рік – 1928,3 м3; за 2022 рік – 368,5 м3.»; «6.3. Загальна вартість надання Виконавцем послуг з вивезення ТПВ становить: 239 441,44 грн. (двісті тридцять дев’ять тисяч чотириста сорок одна гривня 44 коп.), крім того ПДВ 47 888,28 грн. (сорок сім тисяч вісімсот вісімдесят вісім гривень 28 коп.), всього з ПДВ 287 329,72 грн. (двісті вісімдесят сім тисяч триста двадцять дев’ять гривень 72 коп.)». 2. Доповнити п. 2.3 Договору та викласти його в наступній редакції: «2.3. Для вивезення ТПВ за контейнерною схемою використовуються технічно справні контейнери місткістю 1,1 куб. метрів, які належать на праві власності Виконавцю та передаються Замовнику в тимчасове безоплатне користування на термін дії Договору на підставі Акта прийому-передачі контейнерів (Додаток 2 до Договору) та повертаються Замовником Виконавцю після завершення терміну надання послуг за Актом прийому-передачі контейнерів (Додаток 3 до Договору). Вартість одного пластикового контейнера з кришкою місткістю 1,1 м3 становить 7 000,00 грн. з ПДВ, вартість одного металевого контейнера місткістю 1,1 м3 становить 9 590,00 грн. з ПДВ». 3. Доповнити Договір Актом прийому-передачі контейнерів (Додаток 3 до Договору), який є невід’ємною частиною Договору, що додається.
    Номер додаткової угоди: 7
    Дата внесення змін до договору: 11.05.2022 09:30
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Додаткова угода 7.pdf
p7s
sign.p7s