• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Офісне приладдя та канцелярські вироби

820.00 UAH без ПДВ
Номер: 5a78e6ee37fc4d54814a86b066bb7a1c
Ідентифікатор договору: UA-2021-03-23-004243-b-b1
Замовник: Комунальне некомерційне підприємство "Маяківський центр первинної медико-санітарної допомоги Маяківської сільської ради Біляївського району Одеської області"
Постачальник: ФОП "Омельченко І.В."
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Номер договору: 9
Дата підписання: 22.03.2021 00:00
Період дії договору: 22.03.2021 00:00 - 31.12.2021 23:59
Сума договору: 820.00 UAH без ПДВ
Оплачено: 820.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Календар квартальний
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 2 штуки
Період постачання до 31.12.2021
Місце постачання 67654, Україна, Одеська область, с.МАЯКИ, вул.Богачова, 98 На карті
Папір Maestro standart A4 80 гр./м.кв
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 5 пачка
Період постачання до 31.12.2021
Місце постачання 67654, Україна, Одеська область, с.МАЯКИ, вул.Богачова, 98 На карті
Журнал реєстрації листків непрацездатності (100 арк)
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 1 штуки
Період постачання до 31.12.2021
Місце постачання 67654, Україна, Одеська область, с.МАЯКИ, вул.Богачова, 98 На карті