• Відкриті торги
  • КЕП

Код ДК 021:2015 – 33190000 - 8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (Універсальний операційний стіл, електромеханічний (код GMDN: 33152)/ Стіл операційний)

368 500.51 UAH з ПДВ
Номер: 2d05523eb88f4819b1ba7b7691878603
Ідентифікатор договору: UA-2021-02-24-013476-b-c1
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА ЛІКАРНЯ ЕКСТРЕНОЇ ТА ШВИДКОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ" ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Постачальник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ТОПСЕРВІС-МЕДТЕХНІКА"
Класифікатор ДК 021:2015: 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різніАналіз за цим CPV
Номер договору: 3/3110
Дата підписання: 06.04.2021 10:07
Період дії договору: 06.04.2021 00:00 - 31.12.2021 00:00
Сума договору: 368 500.51 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 24 107.51 UAH)
Оплачено: 368 500.51 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 24 107.51 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Універсальний операційний стіл, електромеханічний (код GMDN: 33152)/ Стіл операційний
Код ДК 021:2015: 33192230-3 Операційні столи
Кількість 1 штуки
Період постачання до 30.06.2021
Місце постачання 69005, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, вул. Перемоги, 80 На карті

Внесені зміни

    Номер: 2a0543deddcd4a99bcc464f89cd2337c
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Номер додаткової угоди: ДУ1
    Дата внесення змін до договору: 30.06.2021 14:38
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ1 3-3110.pdf
p7s
sign.p7s