• Переговорна процедура (скорочена)
  • КЕП

теплова енергія для потреб бюджетних установ

294 366.69 UAH з ПДВ
Номер: f9e4d49eb4b947da9237b45056adcaa7
Ідентифікатор договору: UA-2021-03-23-003824-c-c1
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №2" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Постачальник: АТ "Криворізька теплоцентраль"
Класифікатор ДК 021:2015: 09320000-8 Пара, гаряча вода та пов’язана продукціяАналіз за цим CPV
Номер договору: 1385
Дата підписання: 30.03.2021 10:39
Період дії договору: 30.03.2021 10:39 - 31.12.2021 23:59
Сума договору: 294 366.69 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 49 061.12 UAH)
Оплачено: 294 366.69 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 49 061.12 UAH)
Причини розірвання договору: В результаті перевірки були встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись вимогам частини сьомої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: питання своєчасності укладання договору про закупівлю

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
теплова енергія для потреб бюджетних установ
Код ДК 021:2015: 09320000-8 Пара, гаряча вода та пов’язана продукція
Кількість 195.25 гігакалорія
Період постачання до 31.12.2021
Місце постачання 50053, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Електрозаводська, 22А; вул. Мусоргського, 32А; вул. Ватутіна, буд.61, прим. 91; вул. Ватутіна, 43/5, прим. 129. На карті

Внесені зміни

    Номер: f3cc711db77e409ea5dfa366959b9610
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом вжиття заходів щодо припинення зобов'язань за договором від 30.03.2021 № 1385.
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 02.09.2021 12:37
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Додаткова угода № 1.pdf