• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Меблі для дому( Система протипролежнева в комплекті OSD-F-303 (матрац протипролежневий))

47 070.00 UAH без ПДВ
Номер: 1ab5beb774554584aa1bf6326192ab21
Ідентифікатор договору: UA-2021-03-23-002448-a-a1
Замовник: Комунальне некомерційне підприємство "Гадяцька міська центральна лікарня" Гадяцької міської ради
Постачальник: ВАСЮХА ІВАН СТЕПАНОВИЧ
Класифікатор ДК 021:2015: 39140000-5 Меблі для домуАналіз за цим CPV
Номер договору: 134
Дата підписання: 22.03.2021 10:33
Період дії договору: 22.03.2021 00:00 - 30.04.2021 00:00
Сума договору: 47 070.00 UAH без ПДВ
Оплачено: 47 070.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Система протипролежнева в комплекті OSD-F-303 (матрац протипролежневий)
Код ДК 021:2015: 39140000-5 Меблі для дому
Кількість 30 штуки
Період постачання 22.03.2021 - 30.03.2021
Місце постачання 37300, Україна, Полтавська область, м.Гадяч, вул.Лохвицька, 1 На карті

Внесені зміни

    Номер: f02e11dda247492db14a3793901a555e
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Керуючись пунктами 6.4.3 та 11.2. Договору та пунктом 3 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», уклали цю Додаткову угоду про наступне: 1. Внести зміни в п. 2.1. розділу 2. «Якість товару» Договору постачання № 134 від 22.03.02021 р. (далі – Договір) а саме: після слів «Товар Замовнику» додати «власним транспортом» та викласти цей пункт в наступній редакції : «2.1. Постачальник повинен поставити Товар Замовнику власним транспортом, якість якого та якість матеріалів та сировини виготовлення цього Товару повинна відповідати діючим в Україні державним стандартам або затвердженим в установленому порядку технічним умовам і підтверджуватись документами, що передбачені діючим законодавством України. Документи, що підтверджують якість Товару передаються Замовнику разом з передачею Товару (паспорт та/або сертифікат якості на Товар, інші документи які є обов’язковими на Товар тощо). 2. Внести зміни в п. 5.2. розділу 5. «Поставка товару» а саме: після слів «здійснюється Постачальником» додати «власним транспортом» та викласти цей пункт в наступній редакції : «5.2. Поставка Товару здійснюється Постачальником власним транспортом за наступною адресою: вул. Лохвицька,1 м. Гадяч, 37300.
    Номер додаткової угоди: № 1
    Дата внесення змін до договору: 31.03.2021 16:00
    Статус:
    Опубліковано
PDF
Договір № 134.PDF
PDF
Додаткова угода 1.PDF
p7s
sign.p7s