-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Меблі для дому( Система протипролежнева в комплекті OSD-F-303 (матрац протипролежневий))
47 070.00
UAH без ПДВ
Номер:
1ab5beb774554584aa1bf6326192ab21
Ідентифікатор договору:
UA-2021-03-23-002448-a-a1
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство "Гадяцька міська центральна лікарня" Гадяцької міської ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
01999218
-
Контактна особа:
Аліна Цимбал +380979332622 zakupivli.gad_crl@ukr.net http://ghadiach-crl.pl.ua/
-
Адреса:
37300, Україна, Полтавська область, м. Гадяч, вул. Лохвицька, буд.1
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ВАСЮХА ІВАН СТЕПАНОВИЧ
×
-
Код ЄДРПОУ:
2068513231
-
Контактна особа:
Васюха І.С. +380958339512
-
Адреса:
01000, Україна, Полтавська область, г. Полтава, вул.Полюсна будинок 12 квартира 24
Класифікатор ДК 021:2015:
39140000-5 Меблі для домуАналіз за цим CPV
Номер договору:
134
Дата підписання:
22.03.2021 10:33
Період дії договору:
22.03.2021 00:00 - 30.04.2021 00:00
Сума договору:
47 070.00 UAH без ПДВ
Оплачено:
47 070.00 UAH без ПДВ
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Система протипролежнева в комплекті OSD-F-303 (матрац протипролежневий)
Кількість
30 штуки
Період постачання
22.03.2021 - 30.03.2021
Внесені зміни
- Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
f02e11dda247492db14a3793901a555e
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Керуючись пунктами 6.4.3 та 11.2. Договору та пунктом 3 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», уклали цю Додаткову угоду про наступне:
1. Внести зміни в п. 2.1. розділу 2. «Якість товару» Договору постачання № 134 від 22.03.02021 р. (далі – Договір) а саме: після слів «Товар Замовнику» додати «власним транспортом» та викласти цей пункт в наступній редакції :
«2.1. Постачальник повинен поставити Товар Замовнику власним транспортом, якість якого та якість матеріалів та сировини виготовлення цього Товару повинна відповідати діючим в Україні державним стандартам або затвердженим в установленому порядку технічним умовам і підтверджуватись документами, що передбачені діючим законодавством України. Документи, що підтверджують якість Товару передаються Замовнику разом з передачею Товару (паспорт та/або сертифікат якості на Товар, інші документи які є обов’язковими на Товар тощо).
2. Внести зміни в п. 5.2. розділу 5. «Поставка товару» а саме: після слів «здійснюється Постачальником» додати «власним транспортом» та викласти цей пункт в наступній редакції :
«5.2. Поставка Товару здійснюється Постачальником власним транспортом за наступною адресою: вул. Лохвицька,1 м. Гадяч, 37300.
Номер додаткової угоди:
№ 1
Дата внесення змін до договору:
31.03.2021 16:00
Статус:
Опубліковано