-
Спрощена закупівля
-
КЕП
Капітальний ремонт системи протипожежного захисту Комунального некомерційного підприємства «Центральна міська клінічна лікарня» Сумської міської ради за адресою: м.Суми, вул. 20 років Перемоги, 13. 1-а черга (ДК 021:2015 "51700000-9 Послуги зі встановлення протипожежного устаткування")
997 000.00
UAH без ПДВ
Номер:
f81c5c885e5c48fd9d7c332f070fc11a
Ідентифікатор договору:
UA-2021-03-09-000416-c-a1
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
×
-
Код ЄДРПОУ:
05519480
-
Контактна особа:
Анна Тубольцева +380500097010 yosmkl1@ukr.net https://smkl1.lic.org.ua/
-
Адреса:
40021, Україна, Сумська область, м. Суми, вул. 20 років Перемоги, буд.13
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "Альба-техсервіс"
×
-
Код ЄДРПОУ:
34744043
-
Контактна особа:
Мурза Олена 380542611015 lena.murza@gmail.com
-
Адреса:
Україна, 40030 м. Суми, вул. Покровська, 25, кв. 26
Класифікатор ДК 021:2015:
51700000-9 Послуги зі встановлення протипожежного устаткуванняАналіз за цим CPV
Номер договору:
5127-ПС/3132/2
Дата підписання:
05.04.2021 09:50
Період дії договору:
05.04.2021 00:00 - 31.12.2021 00:00
Сума договору:
997 000.00 UAH без ПДВ
Оплачено:
896 397.38 UAH без ПДВ
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Капітальний ремонт системи протипожежного захисту Комунального некомерційного підприємства «Центральна міська клінічна лікарня» Сумської міської ради за адресою: м.Суми, вул. 20 років Перемоги, 13. 1-а черга
Кількість
1 роботи
Період постачання
до 31.05.2021
Оплати
Платник
Одержувач
Сума
Статус
Док-ти
КНП "ЦМКЛ" СМР
IBAN:UA518201720344301003100025893
ТОВ "Альба-техсервiс"
IBAN:UA053808050000000026002709448
Сума
487413.54 UAH
Статус
Оплачений
25.05.2021 11:48
Док-ти
1
КНП "ЦМКЛ" СМР
IBAN:UA518201720344301003100025893
ТОВ "Альба-техсервiс"
IBAN:UA053808050000000026002709448
Сума
408983.84 UAH
Статус
Оплачений
23.06.2021 11:54
Док-ти
1
Внесені зміни
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
80ddac52d4fb4c579d296a63400a7d66
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Сторони погодили продовження строку виконання зобов’язань по Договору
Номер додаткової угоди:
2
Дата внесення змін до договору:
03.06.2021 15:53
Статус:
Опубліковано
- Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Номер:
135a53e0745d44ed81a39078a4ef6d29
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку
Номер додаткової угоди:
3
Дата внесення змін до договору:
21.10.2021 08:11
Статус:
Опубліковано