-
Спрощена закупівля
-
КЕП
Капітальний ремонт частини приміщень з улаштуванням засобів доступності осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення в амбулаторії загальної практики сімейної медицини по вул. Центральна, 21 в с.Ставки Радомишльського району Житомирської області згідно з ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
414 954.00
UAH з ПДВ
Номер:
9eb2561ad305450cb3e515b1d43e146d
Ідентифікатор договору:
UA-2021-02-28-000310-a-a1
Замовник:
КНП "Центр ПМСД" Радомишльської міської ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
38731750
-
Контактна особа:
Ольга Грищук +380688358245 cpmsd-bug@ukr.net
-
Адреса:
12201, Україна, Житомирська область, м. Радомишль, вул. Присутственна, 9
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ПрАТ "Кмитівський майстер"
×
-
Код ЄДРПОУ:
20414962
-
Контактна особа:
Валентина Храмцова +380675016649 kmit_maister_v@ukr.net
-
Адреса:
12526, Україна, Житомирська область, Коростишівський район, село Кмитів
Класифікатор ДК 021:2015:
45450000-6 Інші завершальні будівельні роботиАналіз за цим CPV
Номер договору:
6
Дата підписання:
25.03.2021 15:00
Період дії договору:
25.03.2021 00:00 - 31.12.2021 00:00
Сума договору:
414 954.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 69 159.00 UAH)
Оплачено:
414 954.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 69 159.00 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Капітальний ремонт частини приміщень з улаштуванням засобів доступності осіб з інвалідністю та інших
маломобільних груп населення в амбулаторії загальної практики сімейної медицини по вул. Центральна, 21
в с.Ставки Радомишльського району Житомирської області згідно з ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Кількість
1 роботи
Період постачання
до 30.04.2021
Місце постачання
12255, Україна, Житомирська область, с. Ставки Радомишльського району, вул. Центральна,21
На карті
Оплати
Платник
Одержувач
Сума
Статус
Док-ти
КНП "Центр ПМСД" Радом.міськради
IBAN:UA378201720344361006100086578
ПрАТ "Кмитiвський майстер"
IBAN:UA883117440000026009055911002
Сума
159678.00 UAH
Статус
Оплачений
14.05.2021 12:01
Док-ти
1
КНП "Центр ПМСД" Радом.міськради
IBAN:UA378201720344361006100086578
ПрАТ "Кмитiвський майстер"
IBAN:UA883117440000026009055911002
Сума
255276.00 UAH
Статус
Оплачений
29.10.2021 10:14
Док-ти
1
Внесені зміни
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
dfc64da1f79442e7a5c9cb0cb86b109e
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
продовження строку виконання
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
27.04.2021 16:53
Статус:
Опубліковано
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
32abecbc6e044f46ab14698f5da48f54
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
продовження строку виконання робіт до 30.09.2021
Номер додаткової угоди:
3
Дата внесення змін до договору:
25.06.2021 16:28
Статус:
Опубліковано
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
6d60ecd1d1cb4060a1d78dcc4d887020
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
продовження терміну виконання зобов"язань до 25.12.2021
Номер додаткової угоди:
4
Дата внесення змін до договору:
29.09.2021 15:44
Статус:
Опубліковано
- Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
8dc6db1f3d834d0ebabacfdc4047fd37
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
внесено зміни до договірної ціни в результаті корегування проектно-кошторисної документації без змін загальної суми договору
Номер додаткової угоди:
2-5
Дата внесення змін до договору:
25.10.2021 16:00
Статус:
Опубліковано