• Спрощена закупівля
  • КЕП

Послуги з заправки та поточного ремонту (відновлення) картриджів, технічного обслуговування, поточного ремонту комп’ютерної та офісної техніки з правом технічного огляду і видачею актів для її списання

Відповідно до ст.41 ч.6 Закону України "Про публічні закупівлі" та п.п 10.2 Договору про закупівлю послуг № 12 від 25 березня 2021 р (надалі Договір) Сторони дійшли згоди продовжити дію Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку

77 050.00 UAH з ПДВ
Номер: 3d1119e97b764106aa4fbd48d29d7400
Ідентифікатор договору: UA-2021-02-16-003190-a-b1
Замовник: Департамент з надання адміністративних послуг Миколаївської міської ради
Постачальник: ТОВ Сантарекс
Класифікатор ДК 021:2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної технікиАналіз за цим CPV
Опис: Відповідно до ст.41 ч.6 Закону України "Про публічні закупівлі" та п.п 10.2 Договору про закупівлю послуг № 12 від 25 березня 2021 р (надалі Договір) Сторони дійшли згоди продовжити дію Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору: 12
Дата підписання: 25.03.2021 16:00
Період дії договору: 25.03.2021 00:00 - 28.02.2022 00:00
Сума договору: 77 050.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 12 841.66 UAH)
Оплачено: 77 050.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 12 841.66 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з заправки картриджів
Код ДК 021:2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Кількість 580 послуга
Період постачання до 31.12.2021
Місце постачання -, Україна, Відповідно до документації, - На карті
Послуги з поточного ремонту (відновлення) картриджів
Код ДК 021:2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Кількість 188 послуга
Період постачання до 31.12.2021
Місце постачання -, Україна, Відповідно до документації, - На карті
Послуги з поточного ремонту комп'ютерної та офісної техніки
Код ДК 021:2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Кількість 95 послуга
Період постачання до 31.12.2021
Місце постачання -, Україна, Відповідно до документації, - На карті

Оплати

Платник
Одержувач
Сума
Статус
Док-ти
Департамент з надання адмінпослуг ММР
ТОВ "САНТАРЕКС"
Сума 2707.00 UAH
Статус
Оплачений
24.05.2021 11:59
Док-ти 1
Департамент з надання адмінпослуг ММР
ТОВ "САНТАРЕКС"
Сума 2016.60 UAH
Статус
Оплачений
21.04.2021 11:58
Док-ти 1
Департамент з надання адмінпослуг ММР
ТОВ "САНТАРЕКС"
Сума 4199.80 UAH
Статус
Оплачений
14.07.2021 14:26
Док-ти 1
Департамент з надання адмінпослуг ММР
ТОВ "САНТАРЕКС"
Сума 3349.20 UAH
Статус
Оплачений
18.08.2021 10:57
Док-ти 1
Департамент з надання адмінпослуг ММР
ТОВ "САНТАРЕКС"
Сума 3859.00 UAH
Статус
Оплачений
11.06.2021 10:48
Док-ти 1
Департамент з надання адмінпослуг ММР
ТОВ "САНТАРЕКС"
Сума 14609.20 UAH
Статус
Оплачений
16.12.2021 12:24
Док-ти 1
Департамент з надання адмінпослуг ММР
ТОВ "САНТАРЕКС"
Сума 4953.00 UAH
Статус
Оплачений
10.11.2021 09:42
Док-ти 1
Департамент з надання адмінпослуг ММР
ТОВ "САНТАРЕКС"
Сума 4511.80 UAH
Статус
Оплачений
20.09.2021 09:45
Док-ти 1
Департамент з надання адмінпослуг ММР
ТОВ "САНТАРЕКС"
Сума 24945.60 UAH
Статус
Оплачений
27.10.2021 12:33
Док-ти 1
Департамент з надання адмінпослуг ММР
ТОВ "САНТАРЕКС"
Сума 11898.80 UAH
Статус
Оплачений
21.12.2021 11:54
Док-ти 1

Внесені зміни

    Номер: 7ecb077e350644ac8965bf88ded17616
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 29.03.2021 15:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
додаткова 290321.pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: b1d59bc7b201485faeffd386ca05eee3
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Відповідно до ст.41 ч.6 Закону України "Про публічні закупівлі" та п.п 10.2 Договору про закупівлю послуг № 12 від 25 березня 2021 р (надалі Договір) Сторони дійшли згоди продовжити дію Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 15.12.2021 09:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
додаткова 2_15122021.pdf
p7s
sign.p7s