-
Переговорна процедура (скорочена)
-
КЕП
послуги з централізованого водовідведення ДК 021:2015 « 90430000-0» ( Послуги з відведення стічних вод )
660 231.00
UAH з ПДВ
Номер:
02747c0cd0a84e15b27689fb39deb00c
Ідентифікатор договору:
UA-2021-03-18-001297-b-c1
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство "Корюківська центральна районна лікарня" Корюківської міської ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
02006320
-
Контактна особа:
Леонід Миколайович Давидов +380465721198,+380958891665 zakupkicrl@ukr.net
-
Адреса:
15300, Україна, Чернігівська область, Корюківський р-н, м. Корюківка, вул. Шевченка, ,буд. 101
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОРЮКІВКАВОДОКАНАЛ" КОРЮКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
×
-
Код ЄДРПОУ:
35606756
-
Контактна особа:
Бабич С.В. +380465721296
-
Адреса:
15300, Україна, Чернігівська область, місто Корюківка, Корюківський р-н місто Корюківка ПРОВУЛОК ВОКЗАЛЬНИЙ будинок 9
Класифікатор ДК 021:2015:
90430000-0 Послуги з відведення стічних водАналіз за цим CPV
Номер договору:
28/1
Дата підписання:
25.03.2021 09:00
Період дії договору:
25.03.2021 00:00 - 31.12.2021 00:00
Сума договору:
660 231.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 110 038.50 UAH)
Оплачено:
505 008.95 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 84 168.15 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
послуги з централізованого водовідведення
Кількість
13338 метри кубічні
Період постачання
01.01.2021 - 31.12.2021
Оплати
Платник
Одержувач
Сума
Статус
Док-ти
КНП "Корюківська ЦРЛ"
IBAN:UA348201720344360003000033515
КП Корюкiвкаводоканал
IBAN:UA073535530000026009300972159
Сума
112018.50 UAH
Статус
Оплачений
30.03.2021 10:38
Док-ти
1
КНП "Корюківська ЦРЛ"
IBAN:UA348201720344360003000033515
КП Корюкiвкаводоканал
IBAN:UA073535530000026009300972159
Сума
38758.50 UAH
Статус
Оплачений
09.06.2021 10:08
Док-ти
1
КНП "Корюківська ЦРЛ"
IBAN:UA448201720344310003050033515
КП Корюкiвкаводоканал
IBAN:UA073535530000026009300972159
Сума
56866.54 UAH
Статус
Оплачений
26.11.2021 11:49
Док-ти
1
КНП "Корюківська ЦРЛ"
IBAN:UA348201720344360003000033515
КП Корюкiвкаводоканал
IBAN:UA073535530000026009300972159
Сума
46332.00 UAH
Статус
Оплачений
29.04.2021 11:24
Док-ти
1
КНП "Корюківська ЦРЛ"
IBAN:UA348201720344360003000033515
КП Корюкiвкаводоканал
IBAN:UA073535530000026009300972159
Сума
41692.18 UAH
Статус
Оплачений
04.08.2021 10:41
Док-ти
1
КНП "Корюківська ЦРЛ"
IBAN:UA348201720344360003000033515
КП Корюкiвкаводоканал
IBAN:UA073535530000026009300972159
Сума
39950.86 UAH
Статус
Оплачений
25.08.2021 10:06
Док-ти
1
КНП "Корюківська ЦРЛ"
IBAN:UA348201720344360003000033515
КП Корюкiвкаводоканал
IBAN:UA073535530000026009300972159
Сума
42075.00 UAH
Статус
Оплачений
12.07.2021 10:07
Док-ти
1
КНП "Корюківська ЦРЛ"
IBAN:UA448201720344310003050033515
КП Корюкiвкаводоканал
IBAN:UA073535530000026009300972159
Сума
31045.25 UAH
Статус
Оплачений
20.10.2021 10:28
Док-ти
1
КНП "Корюківська ЦРЛ"
IBAN:UA448201720344310003050033515
КП Корюкiвкаводоканал
IBAN:UA073535530000026009300972159
Сума
36567.72 UAH
Статус
Оплачений
29.10.2021 11:37
Док-ти
1
Внесені зміни
- Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
- Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Номер:
50063113f55e44eb92422881efce626b
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
1.Відповідно до п.1 ч.5 ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі » Сторони погодили зменшити обсяг закупівлі зокрема з фактичного обсягу видатків замовника , а саме викласти п.1 Договору в новій редакції:
Виконавець зобов’язується надавати споживачеві послуги з централізованого водовідведення ДК 021:2015 « 90430000-0» ( Послуги з відведення стічних вод ), (далі - послуги), а споживач зобов’язується оплачувати надані послуги за тарифами, встановленими відповідно до законодавства, у порядку, строки та на умовах, передбачених договором, в розмірі встановленого ліміту в об’ємі 10 175.00 м3
2. Відповідно до п.5 ч.5 ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі » Сторони погодили зменшити суму договору та викласти абзац 2 п. 5 Договору в наступній редакції :
Сума договору на момент підписання становить 505 008,95 грн. (П’ятсот п’ять тисяч вісім грн. 95 коп.) в т.ч. ПДВ 84 168,16грн..
Номер додаткової угоди:
3
Дата внесення змін до договору:
13.12.2021 14:00
Статус:
Опубліковано