-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Послуги з централізованого водопостачання
31 169.66
UAH з ПДВ
Номер:
b570af1fdace4b68ae3521c1beac134a
Ідентифікатор договору:
UA-2021-03-16-010038-c-c1
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №3" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
×
-
Код ЄДРПОУ:
37899762
-
Контактна особа:
Наталя Олександрівна Воронцова +380981608821 zakupki_centr3@ukr.net
-
Адреса:
49041, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. ПАНІКАХИ, буд. 53
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВОДОКАНАЛ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
×
-
Код ЄДРПОУ:
03341305
-
Контактна особа:
Горєва Т.І. +380567446448
-
Адреса:
49101, Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, Шевченківський район ВУЛИЦЯ ТРОЇЦЬКА будинок 21-А
Класифікатор ДК 021:2015:
65110000-7 Розподіл водиАналіз за цим CPV
Номер договору:
15948в
Дата підписання:
16.03.2021 15:35
Період дії договору:
01.01.2021 00:00 - 31.12.2021 00:00
Сума договору:
31 169.66 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 5 194.94 UAH)
Оплачено:
29 596.26 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 4 932.71 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з централізованого водопостачання
Кількість
1 послуга
Період постачання
до 31.12.2021
Внесені зміни
- Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер:
d3b5b251b16542708725a369a8361a40
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Пункт 52 викласти в наступній редакції:
Сума договору за послуги з централізованого водовідведення за 2021 рік складає 30097,47 грн ( тридцять тисяч девяносто сім грн 47 коп.), в т.ч. ПДВ 5016,25 грн (пять тисяч шістнадцять грн. 25 коп.). Сума договору містить 26551,16 грн ( двадцять шість тисяч пятсот пятдесят одна грн. 16 коп.)- за рахунок бюджетних призначень та 3546,31 грн ( три тисячі пятсот сорок шість грн. 31 коп.)- кошти відшкодовані орендарями.
Відповідно загальний обсяг закупівлі послуг на 2021 рік становитиме 2016,176 м3, в т.ч.:1778,615 м3 - за рахунок бюджетних призначень та 237,561 м3 - за рахунок відшкодування орендарями.
Номер додаткової угоди:
2
Дата внесення змін до договору:
24.11.2021 10:33
Статус:
Опубліковано