-
Відкриті торги
-
КЕП
Послуги з організації шкільного харчування в Містківському ЗЗСО І-ІІІ ст. Пустомитівської міської ради (Код ДК 021:2015: 55520000-1 - Кейтерингові послуги)
54 912.00
UAH без ПДВ
Номер:
97305715136146718dac28f9347ee056
Ідентифікатор договору:
UA-2021-02-26-004711-b-a1
Замовник:
Відділ освіти Пустомитівської міської ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
44069391
-
Контактна особа:
Когут Надія Олександрівна +380677060306 viddilosvitythpustomyty@gmail.com
-
Адреса:
81100, Україна, Львівська область, Пустомити, вул. Грушевського Михайла, будинок 46
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ФОП Мірка Сергій Богданович
×
-
Код ЄДРПОУ:
2502307697
-
Контактна особа:
Мірка Сергій Богданович +380676748971 sbporsh@i.ua
-
Адреса:
81124, Україна, Львівська область, село Борщовичі Пустомитівського р-ну, вул. С.Бандери, 52
Класифікатор ДК 021:2015:
55520000-1 Кейтерингові послугиАналіз за цим CPV
Номер договору:
8-Г
Дата підписання:
29.03.2021 00:00
Період дії договору:
29.03.2021 00:00 - 01.03.2022 23:59
Сума договору:
54 912.00 UAH без ПДВ
Оплачено:
38 280.00 UAH без ПДВ
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з організації шкільного харчування в Містківському ЗЗСО І-ІІІ ст. Пустомитівської міської ради (Код ДК 021:2015: 55520000-1 - Кейтерингові послуги)
Кількість
1 послуга
Період постачання
до 31.12.2021
Оплати
Платник
Одержувач
Сума
Статус
Док-ти
Відділ освіти міської ради
IBAN:UA648201720344240003000117836
ФОП МIРКА С.Б.
IBAN:UA453052990000026009050339178
Сума
5664.00 UAH
Статус
Оплачений
15.06.2021 11:32
Док-ти
1
Відділ освіти міської ради
IBAN:UA648201720344240003000117836
ФОП МIРКА С.Б.
IBAN:UA453052990000026009050339178
Сума
4488.00 UAH
Статус
Оплачений
10.12.2021 16:04
Док-ти
1
Відділ освіти міської ради
IBAN:UA648201720344240003000117836
ФОП МIРКА С.Б.
IBAN:UA453052990000026009050339178
Сума
3264.00 UAH
Статус
Оплачений
18.05.2021 11:11
Док-ти
1
Відділ освіти міської ради
IBAN:UA648201720344240003000117836
ФОП МIРКА С.Б.
IBAN:UA453052990000026009050339178
Сума
4896.00 UAH
Статус
Оплачений
10.12.2021 10:51
Док-ти
1
Відділ освіти міської ради
IBAN:UA648201720344240003000117836
ФОП МIРКА С.Б.
IBAN:UA453052990000026009050339178
Сума
6384.00 UAH
Статус
Оплачений
19.10.2021 10:36
Док-ти
1
Відділ освіти міської ради
IBAN:UA648201720344240003000117836
ФОП МIРКА С.Б.
IBAN:UA453052990000026009050339178
Сума
2832.00 UAH
Статус
Оплачений
08.04.2021 11:23
Док-ти
1
Відділ освіти міської ради
IBAN:UA648201720344240003000117836
ФОП МIРКА С.Б.
IBAN:UA453052990000026009050339178
Сума
10752.00 UAH
Статус
Оплачений
24.12.2021 12:50
Док-ти
1
Внесені зміни
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
271f76af89c54a5abcf21abbe11dfe0b
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Продовження строку дії договору
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
31.12.2021 00:00
Статус:
Опубліковано
- Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
564721995087497c8d45b40fe5fab4c1
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі.
Номер додаткової угоди:
2
Дата внесення змін до договору:
17.01.2022 00:00
Статус:
Опубліковано
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
084adc249d4e480faf0435ef8c767356
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Зменшення суми зобов'язань від 20% угоди.
Номер додаткової угоди:
3
Дата внесення змін до договору:
10.03.2022 00:00
Статус:
Опубліковано