-
Спрощена закупівля
-
КЕП
Послуги з обовʼязкового технічного контролю транспортних засобів
5 найменувань видів послуг, кількість — 27 послуг, відповідно до Додатку № 1 (Технічне завдання) до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
27 630.00
UAH з ПДВ
Номер:
e86f906fed5545b581d2bed5331046d2
Ідентифікатор договору:
UA-2021-03-03-003999-c-c1
Замовник:
Комунальне підприємство "Швидкісний трамвай"
×
-
Код ЄДРПОУ:
30950099
-
Контактна особа:
Жерстенко Світлана Леонідівна 0564092629 ZAKUPKI.KPST@GMAIL.COM
-
Адреса:
50057, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, майдан Праці, 1
-
Категорія:
Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Постачальник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКР-ТЕСТ-СТАНДАРТ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
35809174
-
Контактна особа:
Александрова Я.А. 380676427525 TENDER@UTS.PP.UA
-
Адреса:
Україна, 03150, місто Київ, вулиця Єжи Гедройця, будинок 6, офіс 32
Класифікатор ДК 021:2015:
71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробовуваньАналіз за цим CPV
Опис:
5 найменувань видів послуг, кількість — 27 послуг, відповідно до Додатку № 1 (Технічне завдання) до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Номер договору:
6463
Дата підписання:
29.03.2021 00:00
Період дії договору:
29.03.2021 00:00 - 31.12.2021 00:00
Сума договору:
27 630.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 4 605.00 UAH)
Оплачено:
27 630.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 4 605.00 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з проведення обов’язкового технічного контролю транспортних засобів категорії М1 – легкові автомобілі до 8 місць для сидіння (крім місця водія)
Кількість
5 послуга
Період постачання
до 31.12.2021
Місце постачання
Послуги з проведення обов’язкового технічного контролю транспортних засобів категорії М2 – автобуси більше 8 місць для сидіння (крім місця водія) з повною масою до 5т
Кількість
4 послуга
Період постачання
до 31.12.2021
Місце постачання
Послуги з проведення обов’язкового технічного контролю транспортних засобів категорії М3 – автобуси більше 8 місць для сидіння (крім місця водія) з повною масою від 5т до 12т
Кількість
8 послуга
Період постачання
до 31.12.2021
Місце постачання
Послуги з проведення обов’язкового технічного контролю транспортних засобів категорії N2 – вантажні автомобілі та автомобілі-тягачі з повною масою від 3,5т до12т
Кількість
8 послуга
Період постачання
до 31.12.2021
Місце постачання
Послуги з проведення обов’язкового технічного контролю транспортних засобів категорії N3 – вантажні автомобілі та автомобілі-тягачі з повною масою більше 12т
Кількість
2 послуга
Період постачання
до 31.12.2021
Місце постачання
Внесені зміни
- Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
459b1de745274d8abb604427033cf839
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
зв’язку зі зміною банківських реквізитів Виконавця, Сторони дійшли згоди внести зміни до розділу 13 “Юридичні адреси та реквізити Сторін” та викласти реквізити Виконавця в новій редакції:
“ВИКОНАВЕЦЬ:
ТОВ “УКР-ТЕСТ-СТАНДАРТ”
Юридична адреса/поштова адреса: 03150, м. Київ, Печерський район, вулиця Єжи Гедройця,
будинок 6, оф.32
Код за ЄДРПОУ 35809174
ІПН 358091726555
Р/р UA193052990000026005045009729 в АТ КБ “ПРИВАТБАНК”
МФО 305299
Тел./факс: +380676427525
e-mail: uts@otk.in.ua”
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
14.12.2021 00:00
Статус:
Опубліковано
- Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер:
3f236aea3a814e01a6463d3785d98324
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
1. Керуючись пунктом 1 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктами 1.4, 2.4, 5.3.1., 8.5. цього Договору, Сторони погодились зменшити обсяги закупівлі, з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника, та викласти п.2.1. розділу 2 Договору в наступній редакції:
“Ціна Договору становить: 27 630,00 грн. (двадцять сім тисяч шістсот тридцять гривень 00 копійок) з урахуванням ПДВ, у тому числі ПДВ 4 605,00 грн. (чотири тисячі шістсот п'ять гривень 00 копійок).”
У зв’язку зі зменшенням фактичних обсягів закупівлі, кількість наданих послуг складає 20 послуг.
Номер додаткової угоди:
2
Дата внесення змін до договору:
24.12.2021 00:00
Статус:
Опубліковано